Cykelanhænger
Fra : Lisbeth

Dato : 09-03-05 23:14

Er der nogen som har erfaring med at cykle med sin hund i en cykelanhænger,
og hvor man kan købe en specielt beregnet til en hund.

Fra : Henrik

Dato : 10-03-05 05:37

On Wed, 9 Mar 2005 23:14:17 +0100, "Lisbeth" <gitano@webspeed.dk>
wrote:

>Er der nogen som har erfaring med at cykle med sin hund i en cykelanhænger,
>og hvor man kan købe en specielt beregnet til en hund.

Ja, jeg bruger en børnetrailer med flad bund, hvor sæderne til børnene
er taget ud. Med et tæppe i bunden er der masser af plads til hunden.

Mvh
Henrik

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 10-03-05 08:20

"Lisbeth" <gitano@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har erfaring med at cykle med sin hund i en
cykelanhænger,
> og hvor man kan købe en specielt beregnet til en hund.

Har godt nok ikke prøvet det, men hvorfor ikke... husk at anskaffe en med
store hjul... Jo større jo bedre... Det gør det mere behageligt for hunden,
og den er langt lettere for dig at cykle med.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-05 09:39

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hunden,
> og den er langt lettere for dig at cykle med.

Da udsendelsen om Politihunden Qato løb over skærmen kunne man se, at han
blev fragtet i cykelanhænger til træningspladsen. Her blev der brugt en
'avis-vogn' som den man kan købe hos Harald Nyborg. Han var bundet fast med
sin snor forrest. Han så ud til at nyde det ... komme ud og få frisk luft og
se på omgivelserne suse forbi ;)

Hilsen Pernille

Fra : Hans B.

Dato : 11-03-05 10:30

> [...]
med
> sin snor forrest. Han så ud til at nyde det ... komme ud og få frisk luft

Sådan en har jeg også købt til Victor - men har ikke prøvet den endnu p.g.a
vinteren. Jeg har bygget et lille bur af fuglevoliere henover, en lille "høj
rejsning2 som bliver holdt fast af en strop. Så skal vi bare øver os i at
han skal sidde der.

Men der findes specialtrailere til hunde - de koster en bondegård og kan så
kun bruges til hunde - jeg synes den anden løsning er bedre - og kan fint
have endod en temmelig stor hun (måske knapt berner senne) Jeg glæder mig
til at prøve det

Hans