steam troubles
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 09-03-05 21:11

Jeg spiller ikke selv, og forstår ikke de fejl steam kommer med.

Min erfaring siger allerede nu at steam er som sendt fra helvede.

http://www.notfound.dk/steam.jpg

Nogen som ved hvad jeg kan gøre ved følgende fejlmelding som kommer når
spillet skal startes ?

Hilsen Mikkel

Fra : Hoho

Dato : 10-03-05 09:25

On Wed, 09 Mar 2005 21:11:00 +0100, Mikkel Bundgaard <mikkel@notfound.invalid>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>
>på http://www.notfound.dk/steam.jpg
>
>Nogen som ved hvad jeg kan gøre ved følgende fejlmelding som kommer når

Er det virkelig den rigtige måde at starte spillet på ?
Jeg bruger "play games" menuen og får så en liste over de spil jeg ejer og som
kan spilles direkte fra "my games" menuen.

Jeg kunne også gøre det fra en genvej som har D:\Steam\Steam.exe -applaunch 220
som destination.

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 10-03-05 12:11

Hoho wrote:

> Er det virkelig den rigtige måde at starte spillet på ?
> Jeg bruger "play games" menuen og får så en liste over de spil jeg ejer og som
> kan spilles direkte fra "my games" menuen.

Nu har jeg desværre ikke mulighed for at sidde foran computeren, da det
ikke er min. Jeg skal lige prøve at nævne det.

/mikkel

Fra : BuFFerz

Dato : 10-03-05 11:32

Efter installation af fx HL2, kan du roligt lægge din DVD disk i æsken igen
og nøjes med at spille via steam - så burde du slippe for de problemer der
kan opstå når man prøver at spille via (dvd)cd-rom og steam på samme tid.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 10-03-05 12:12

BuFFerz wrote:
> [...]
> kan opstå når man prøver at spille via (dvd)cd-rom og steam på samme tid.

Men som jeg forstår det, så går steam hver gang det startes. Med DVD
eller ej i drevet.

/mikkel

Fra : BuFFerz

Dato : 10-03-05 14:17