Mangler flash
Fra : lomito

Dato : 09-03-05 19:54

Af en eller anden årsag vil IE ikke vise flash mere, noget der
ved hvorfor, har geninstalleret flashplayer, men uden held.

Lomito

Fra : lomito

Dato : 09-03-05 20:27

"lomito" <lomito@*FJERNES*sol.dk> skrev i en meddelelse
> Af en eller anden årsag vil IE ikke vise flash mere, noget der
> ved hvorfor, har geninstalleret flashplayer, men uden held.

Og det er ikke mine sikkerhedsindstillinger den er gal med.

Lomito

Fra : lomito

Dato : 09-03-05 20:42

Det viser sig nu at det er gif filer IE ikke vil vise, anyone?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-03-05 21:46

Den 09-03-05 20.42 skrev lomito følgende:
> Det viser sig nu at det er gif filer IE ikke vil vise, anyone?

Tjek afsnittene "Ret fejl" og "Undgå fejl" på denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI