Sterilisation
Fra : Margit

Dato : 09-03-05 19:32

Mille er blevet steriliseret i dag. Vi er helt dårlige over det. Havde ikke
troet, det var så stort et indgreb.Nu ligger hun og sover og har
tilsyneladende ikke ondt. Men såret væsker en del og vi er noget utrygge ved
det.
Mvh Margit

Fra : Kim Christensen

Dato : 09-03-05 20:00

Margit wrote:
> [...]
> troet, det var så stort et indgreb.Nu ligger hun og sover og har
> tilsyneladende ikke ondt. Men såret væsker en del og vi er noget

Hej

Det er ikke ualmindeligt at et frisk operationssår væsker. Det skal
dog gerne stoppe inde for det første døgn. Hvad mener du med "en del"
er tæppet ligefrem vådt? Jeg kender godt det med en nyopereret hund,
og alle sanser er på højkant. I morgen ser det sikkert meget bedre
ud. Det bliver dog næppe nogen rolig nat

Hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 20:33

Margit wrote:
> [...]
> troet, det var så stort et indgreb.Nu ligger hun og sover og har
> tilsyneladende ikke ondt. Men såret væsker en del og vi er noget

Hej

Vi overvejer også at få vores tævehund steriliseret. Hvad er "normalprisen"
for denne operation?

Lisbeth

Fra : Margit

Dato : 09-03-05 23:20

"Lisbeth" <Lisbeth.Hemmelig> skrev i en meddelelse
> [...]
> utrygge ved
>
> Hej
>
> Vi overvejer også at få vores tævehund steriliseret. Hvad er

Vi har givet 3000,- for det.
Mvh Margit

Fra : x Vuf x

Dato : 15-03-05 22:26

On Wed, 9 Mar 2005 23:19:41 +0100, "Margit" <sv@tesenet.dk> wrote:

>Vi har givet 3000,- for det.

På Fyn 4500,-

Men hvorfor vil I ha´hende steriliseret? Er det fordi I også har en
han gående, så lad dog ham kastrere! Det er langt billigere og slet
ikke forbundet med så mange risici.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Margit

Dato : 22-03-05 17:54

> [...]

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk
>
> Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Det var nok lidt af egoistiske grunde. Men hun blev ellers sprøjtet,
og så måtte dette jo være bedre. Hun har også fået stingene fjernet
nu, og der har ingen problemer været. Jeg tror heller ikke, det har
gjort ondt på hende. Det var vist værst for os. Men vi mennesker er
nok lidt mere pyldrede.

MVH Margit

Fra : Margit

Dato : 09-03-05 23:18

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
Margit wrote:
> [...]

og alle sanser er på højkant. I morgen ser det sikkert meget bedre
ud. Det bliver dog næppe nogen rolig nat

Såret væsker ikke mere nu, så nu går vi alle i seng og håber vi kan sove
over det allesammen.
Mvh Margit