Udskiftning af bundkort (nForce4)
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 09-03-05 19:13

Hej NG,

Jeg har netop købt mig et ASUS A80-SLI Deluxe, men da jeg forventede mere af
kortet vil jeg nu gerne prøve en MSI K8N SLI Platinum.

Kan jeg uden videre og uden problemer skifte mit ASUS-kort ud med det fra
MSI *uden* at Windows XP SP2 går ned? Jeg mener - begge bundkort er nForce4
og dermed også samme drivers - burde det så give et problem?

Tak!

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : JK

Dato : 09-03-05 20:58

On Wed, 9 Mar 2005 19:13:01 +0100, "Glenn Rasmussen"
<tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>MSI *uden* at Windows XP SP2 går ned? Jeg mener - begge bundkort er nForce4
>og dermed også samme drivers - burde det så give et problem?

Du burde uden tvivl kunne boote XP direkte. Derefter vil windows så
lede efter drivere hvis del-elementer er forskellige: såsom netkreds,
lydkreds, firewire, osv.

Men chipset burde kunne køre, så det skulle ikke volde problemer.

John

Fra : FedeDorit

Dato : 10-03-05 15:36

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tak!
>
> /Glenn
> (Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Du kunne prøve første gang du bootede ,at trykke F8 og starte i Fejlsikret
Tilstand og fjerne chipset driverne og lign. og så installere dem efter
normal boot..