K7S7AG
Fra : Eigil Sørensen

Dato : 09-03-05 12:48

Prøvet at hjælpe en ven,hvis bundkort er dødt, har et ESC K7S7AG som jeg
vil
sætte i, men kan ikke se eller huske indstillingerne på SW1, hvordan
(power
led)(reset sw)(power sw) & (h.d.d.) skal sidde, så hvis en eller anden vil
være rigtig sød og fortælle mig det, skide godt Egon, eller e.v.t. sende
en
fotokopi så jeg kan se hvorledes de sidder.

eist@webspeed.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Leony

Dato : 09-03-05 15:57

"Eigil Sørensen" <eist@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> e.v.t. sende en
> fotokopi så jeg kan se hvorledes de sidder.

Du kan downloade manualen her:
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?CategoryID=1&Typeid=4&detailid=261&DetailName=MANUAL&DetailDesc=K7S7AG(1.3B)&MenuID=35&LanID=0
Det står på en af siderne i den.

--