Skak program
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 09-03-05 12:13

Hej NG.
Jeg vil gerne til at spille skak mod min computer, så er der nogen der
kender et godt gratis skak-program? Det må gerne være et program med flere
sværhedsgrader. Jeg har søgt med google, men har ikke kunnet finde noget
nævneværdigt.

Mvh. Hans

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-03-05 12:35

"Hans J. Jensen" <jjjg3401@hotmail.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> sværhedsgrader. Jeg har søgt med google, men har ikke kunnet finde noget

Chessmaster serien er et godt bud.
Jeg spiller selv Chessmaster 6000, en god gammel sag fra et eller andet sted
omkring år 2000

Mvh
Benjamin

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 09-03-05 14:00

"Laziter [9440]" skrev

> Chessmaster serien er et godt bud.
> Jeg spiller selv Chessmaster 6000, en god gammel sag fra et eller andet
> [...]

Tak for svaret. Jeg ville gerne finde et gratis program.
MVh. Hans

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 09-03-05 14:50

hej Hans har prøvet at sende dig 3 skakspil, men de kom retur, så mail til
mig så sender jeg igen.
eist@webspeed.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Hoho

Dato : 09-03-05 15:24

On Wed, 9 Mar 2005 14:50:07 +0100, "Eigil Sørensen" <eist@webspeed.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>hej Hans har prøvet at sende dig 3 skakspil, men de kom retur, så mail til
>mig så sender jeg igen.

Nok fordi der ikke er noget der hedder hotmail.spam.

Fra : Allan Bojsen

Dato : 09-03-05 15:12

>Jeg vil gerne til at spille skak mod min computer, så er der nogen der
>kender et godt gratis skak-program?

Lad mig foreslå:

http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=97/id=594/

http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=97/id=1250/

http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=104/id=1266/

Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til nettet

Fra : JH

Dato : 09-03-05 16:54

Hans J. Jensen wrote:
> [...]
> kender et godt gratis skak-program? Det må gerne være et program med
> flere sværhedsgrader. Jeg har søgt med google, men har ikke kunnet

Du kan se om der er noget her:
http://www.freewarehome.com/

Så vidt jeg husker er der et skakspil med i den
gratis demo af Zillions of Games +49 andre brædtspil.
http://www.zillions-of-games.com/

Vh JH

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 10-03-05 09:58

Hej Hans
Prøv Grand Master Chess v 2.5 som gratis kan prøves:

http://www.tomdownload.com/new_add/new20031223/grand_master_chess.htm

Jørgen

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 10-03-05 14:57

Se også her:

http://www.freechess.net/

Jørgen

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 10-03-05 22:06

"Hans J. Jensen" wrote
> [...]
> sværhedsgrader. Jeg har søgt med google, men har ikke kunnet finde noget

Tak for alle svarene. Jeg har downloadet lidt forskellige, bl.a. Arena
http://www.playwitharena.com/

Nu kan jeg jo så bare lege lidt med det hele.

Mvh. Hans

Fra : IzNoGoUd

Dato : 11-03-05 10:11

Hans J. Jensen skrev:
> [...]
> sværhedsgrader. Jeg har søgt med google, men har ikke kunnet finde noget

Så må du lære at søge rigtigt for det emne er meget omtalt på nettet.

http://www.enpassant.dk/chess/softdk.htm
bare for at få dig igang.

Min far er rigtig glad for: http://www.arasanchess.org/

Prøv at finde en skakklub og høre dem hvad der er de bedste programmer!

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*