N6230 ordbog glemmer ord ?
Fra : Ghost

Dato : 09-03-05 10:41

Ord jeg tidligere har lært den, har den nu pludselig glemt......kan det
skyldes at når jeg lærer den nye ord så smider den gamle ord væk, hvis der
ikke er hukommelse nok ??

Eller hvad ??

Pft

Vince

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-03-05 12:48

Ghost skrev:

> Ord jeg tidligere har lært den, har den nu pludselig glemt......kan det
> skyldes at når jeg lærer den nye ord så smider den gamle ord væk, hvis der
> ikke er hukommelse nok ??

Ja, det er netop, hvad der sker. Men det burde kun ske sjældent. Hvorfor har
du brug for at fodre den med så mange nye ord?

--
Mvh. Peter

Fra : Ghost

Dato : 09-03-05 15:25

Synes da ofte at jeg skal lære den et ord eller to.... ikke fordi jeg bruger
mange fremmedord ellers....

Fra : ///M

Dato : 09-03-05 15:50

Ghost wrote:
> Ord jeg tidligere har lært den, har den nu pludselig glemt......kan
> det skyldes at når jeg lærer den nye ord så smider den gamle ord væk,
> hvis der ikke er hukommelse nok ??
>
> Eller hvad ??

Har samme problem på min 6610 - tror dog at det er når man ikke har brugt
ordet i lang tid, at den smider det ud. Det er pisse-irriterende! :)

///M

Fra : MicJen

Dato : 21-03-05 18:41

Hej!

Har samme tlf. og samme problem! Det er skide irriterende! Så meget fylder
de "nye" ord vel heller ikke... Nogen der har forslag til løsning af
problemet..?

Mvh
Michael