Fejl
Fra : Mig

Dato : 08-03-05 23:16

Jeg har lavet en form som sender videre til mig via mail, der er includeret
flg. i scriptet :

$send_subject = "Booking"; //Emne på email som sendes til dig.

Men jeg kan ikke se den i den mail som jeg modtager, hvad dælen kan der være
galt ?

/Mig

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-03-05 23:18

On Tue, 8 Mar 2005 23:16:13 +0100, "Mig" <skypost@gmail.com> wrote:

>$send_subject = "Booking"; //Emne på email som sendes til dig.
>
>Men jeg kan ikke se den i den mail som jeg modtager, hvad dælen kan der være
>galt ?

Hvordan ser resten af koden ud? Gerne den del af koden, hvor
mail-funktionen bliver afviklet.

--
- Peter Brodersen

Fra : zigma.dk

Dato : 09-03-05 00:11

> [...]
>
> $send_subject = "Booking"; //Emne på email som sendes til dig.
>
> Men jeg kan ikke se den i den mail som jeg modtager, hvad dælen kan der være

Det er mere eller mindre umuligt at svare på, du bliver nødt til at skrive
scriptet som sender mailen.

Læs evt. http://zigma.dk/diverse/fora/

// Zigma

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mig

Dato : 09-03-05 08:22

Den første del af koden ser således ud:
<?
$send_to = "mail@mail.dk"; //Email adresse som bestillinger skal sendes til.
$send_subject = "Booking"; //Emne på email som sendes til dig.
$send_from = "mail@mail.dk"; //Hvad skal from adressen på mailen være.

$send_to_custumer = "1"; //Hvis du vil have at en odre bekræftelse kommer
til kunden pr. email så sæt 1 her ellers 0.
$send_from_custumer = "mail@mail.dk"; //Hvad skal from adressen være på
mailen kunden modtager
$send_subject_custumer = "Kvitering for booking af sommerhus hos
bornferie.dk"; //Emne på mail til kunde, hvis dette er slået til.

//Besked som sendes.
$msg_to_send = "
Bestillings oplysninger:
Hus: ".$_POST['hus']."
Fornavn: ".$_POST['fornavn']."
Efternavn: ".$_POST['efternavn']."
Adresse: ".$_POST['adresse']."
Postnummer: ".$_POST['postnr']."
By: ".$_POST['by']."
Land: ".$_POST['land']."
Email: ".$_POST['email']."

Tlf. Dag: ".$_POST['tlfdag']."
Tlf. Aften: ".$_POST['tlfaften']."
Mobil (med på ferien): ".$_POST['mobil']."

Jeg håber det er nok til at finde fejlen.

/Mig

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-03-05 19:37

On Wed, 9 Mar 2005 08:22:21 +0100, "Mig" <skypost@gmail.com> wrote:

>Jeg håber det er nok til at finde fejlen.

Det er det ikke. Du mangler stadigvæk den del af koden, hvor