Opslag i Krak. Odense 1905 + 1915
Fra : Michael Lund

Dato : 08-03-05 18:24

Jævnfør tidligere indlæg om et konditori i Odense søger jeg en der vil være
behjælpelig med et opslag i Kraks vejviser for Odense 1905, samt 1915.

Det skulle i 1905 ligge på Vestergade 82, men gør det også dette i 1915?

eller er det måske flyttet til Søndergade?

På forhånd tak
Michael Lund

Fra : børge askholm

Dato : 09-03-05 08:46

Michael Lund skrev:
> [...]
>
> Det skulle i 1905 ligge på Vestergade 82, men gør det også dette i 1915?
>
> eller er det måske flyttet til Søndergade?

Jeg regner med at tage en tur på RA her i formiddag, og så kan jeg ved
samme lejlighed se efter om der ikke skulle stå en Krak fra 1915.

Svar kommer senere på dagen.

Børge

ved fornyet henvendelse brug da min "hemmelige adresse:

baskholm(det gode a)gmail_dot_com

Fra : børge askholm

Dato : 09-03-05 11:11

Michael Lund skrev:

> [...]
>
> Det skulle i 1905 ligge på Vestergade 82, men gør det også dette i 1915?
>
> eller er det måske flyttet til Søndergade?

Jeg skal på RA om lidt, og ser efter. Måske jeg allerede har svaret.

Børge

Fra : Michael Lund

Dato : 09-03-05 19:16

Blot for at fortælle at sagen er opklaret.

Huset huser i dag Inspiration og er beliggende Vestergade 82.

Tak for hjælpen til alle

Michael