WAP & GPRS opsætning fra TDC ?
Fra : SpookiePower

Dato : 08-03-05 14:09

Jeg har en mobil med telmore abonnement, og har via TDC's
hjemmeside bestilt en wap & gprs opsætning. Denne opsætninger
modtager jeg fint og skal til at aktiveropsætningen på mobilen.
Men her får jeg beskeden - indtast pinkoden til indstillingerne -
Hvad er det for en pinkode der tales om ?

Fra : Frank W.

Dato : 08-03-05 15:13

SpookiePower wrote:
> [...]
> Men her får jeg beskeden - indtast pinkoden til indstillingerne -
> Hvad er det for en pinkode der tales om ?

Hvis det er en Siemens mobil, er pinkoden 1234

Hilsen
Frank

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 09-03-05 08:03

> Hvis det er en Siemens mobil, er pinkoden 1234

Koden er ikke til et specifik telefonmærke - den ligger i OTA-opsætningen.

Alle danske operatører bruger, for så vidt jeg ved, standardkoden 1234. Det
vil derfor være denne kode uanset hvilken telefon man har.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg