floAt's Mobile Agent og S700i
Fra : Kim

Dato : 08-03-05 09:41

Min floAt's Mobile Agent kan ikke finde min SE S700i.
Hvis jeg prøver med "Native serial port" finder den intet,
og hvis jeg prøver med "Serial port" og sætter den til
COM4, resetter min PC med et hult drøn.
COM4 skulle ellers være Bluetooth-serielporten.

Mvh, Kim

Fra : DonE_8700

Dato : 08-03-05 18:55

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hvis jeg prøver med "Serial port" og sætter den til
> COM4, resetter min PC med et hult drøn.
> COM4 skulle ellers være Bluetooth-serielporten.

FloAt's Mobile Agent virker kun til T610 og T630
--
DonE

Fra : Michael

Dato : 08-03-05 21:09

"DonE_8700" <DonE@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse

> FloAt's Mobile Agent virker kun til T610 og T630
> --
> DonE
Satans - så har de s.. snydt mig i butikken! Min K500i + T310 + T65 kører da
fint med programmet...

Hilsen Micahel

Fra : Per Bau

Dato : 08-03-05 22:02

"Michael" <cybermike@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Satans - så har de s.. snydt mig i butikken! Min K500i + T310 + T65 kører
da
> fint med programmet...

Shhh....... ik' så højt, min T39 kunne jo høre det.

Men tilbage til det oprindelige problem. Jeg er nødt til først at lave en
connect til min telefon via BlueTooth Seriel port inden floAt kan finde den,
det kunne være der porblemet lå.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Kim

Dato : 08-03-05 22:54

"Per Bau" <perbau@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Men tilbage til det oprindelige problem. Jeg er nødt til først at lave en
> connect til min telefon via BlueTooth Seriel port inden floAt kan finde
> den,
> det kunne være der porblemet lå.

Naahh...Been there, tried it, got the T-shirt
Virker ikke...
Mvh, Kim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-03-05 18:54

"DonE_8700" <DonE@stofanet.INVALID> wrote in

> FloAt's Mobile Agent virker kun til T610 og T630

Den er lavet til en af dem ja, men den virker til stort set alle SE
telefoner.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 08-03-05 23:14

"Kim" <No@money.dk> wrote in news:422d6527$0$90227
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
> og hvis jeg prøver med "Serial port" og sætter den til
> COM4, resetter min PC med et hult drøn.
> COM4 skulle ellers være Bluetooth-serielporten.

Du har 2 serielporte, brug nr. 2, så skulle det gerne virker, min
knaldede også ud, da jeg brugte den første comport fra telefonen.
Og det skal siges FMA virker med en S700I, det sparker totalt røv her,
dog kan man ikke ændre i profilerne, men alt det andet fungere bare.

Fra : Kim

Dato : 08-03-05 23:54

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:Xns9613EC5216229apollo14dknospamhotm@62.243.74.162...

> [...]
> Og det skal siges FMA virker med en S700I, det sparker totalt røv her,
> dog kan man ikke ændre i profilerne, men alt det andet fungere bare.

Har prøvet med begge seriel-porte.
De står begge til COM4 ??
Den vil (sgu) ikke connecte med FMA....
Hvilken version benytter du ?
Hvad har du af indstillinger i options/generel ?

Mvh, Kim

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 09-03-05 06:22

"Kim" <No@money.dk> wrote in

> [...]
> Den vil (sgu) ikke connecte med FMA....
> Hvilken version benytter du ?
> Hvad har du af indstillinger i options/generel ?

Din telefon skulle gerne stå til to forskellige serieporte, ellers må
du ind og ændre i din opsætning i windows.

Min version af FMA er 2.0.019 stable.

I options - general står min serielport til port 28, og har ikke rørt
ved andet.
Men du skal sørge for at deres conn. maneger ikke står til den port,
så får du problemmer.

Fra : BorreBoy

Dato : 09-03-05 19:36

> [...]
> og hvis jeg prøver med "Serial port" og sætter den til
> COM4, resetter min PC med et hult drøn.
> COM4 skulle ellers være Bluetooth-serielporten.

Her er en vejledning:
http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=32