Døve hunde
Fra : Holm

Dato : 08-03-05 09:15

Hej NG

Jeg træner pt et hvalpe hold , og på holdet er der en hvid hyrdehund/schæfer
..
Tilsyneladende kan den ikke høre , men ejeren har ikke fået den undersøgt ,
hvilket jeg så opfordrede ham til .
Det jeg gerne vil vide noget om er træning af døve hunde .
Jeg har kigget på nettet , men kan ikke rigtigt finde nogle brugbare
oplysninger .
Er der nogen af jer der har erfaring , eller kender nogle gode links/bøger
om træning af døve hunde , så vil jeg blive meget glad .
....og har du/I selv en døv hund vil jeg meget gerne høre hvordan det er .

Mange hilsener Holm

Fra : x Vuf x

Dato : 12-03-05 01:20

On Tue, 8 Mar 2005 09:15:09 +0100, "Holm" <dortheholm@mail.dk> wrote:

>Er der nogen af jer, der har erfaring eller kender nogle gode links/bøger
>om træning af døve hunde, så vil jeg blive meget glad.
>...og har du/I selv en døv hund vil jeg meget gerne høre hvordan det er .

Jeg har haft en næsten døv hund. Papillon. Hun og jeg
havde vores eget tegnsprog, som hun lystrede.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP