Pop-up-blokering - deaktivering
Fra : Søren

Dato : 07-03-05 21:58

Hvor er det jeg deaktiverer min pop-up-blokering i IE?

Fra : Lone

Dato : 07-03-05 22:19

"Søren" <mail@sorennellemann.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er det jeg deaktiverer min pop-up-blokering i IE?

Fx. IE > Funktioner > Indstillinger > Beskyttelse af ps. oplysninger.

--
vh Lone

Fra : Claus E Beyer

Dato : 30-04-05 19:55

"Lone" <logro@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> "Søren" <mail@sorennellemann.dk> skrev i en meddelelse
>
> Fx. IE > Funktioner > Indstillinger > Beskyttelse af ps. oplysninger.

Her finder jeg ikke noget. Hvordan gør man i Win2000?

Pop-up-blokering er desværre sat til hos mig, og jeg vil gerne deaktivere
det.

-cb

Fra : L.E.P.

Dato : 01-05-05 09:09

Sat, 30 Apr 2005 21:54:40 +0300, skrev "Claus E Beyer"
<ceb.news@gmail.com> :

> [...]
>
>Her finder jeg ikke noget. Hvordan gør man i Win2000?
>
>Pop-up-blokering er desværre sat til hos mig, og jeg vil gerne deaktivere

Prøv:
Funktioner > Indstillinger > fanen Sikkerhed > Knappen
Brugerdefineret niveau > (et stykke nede) Brug blokering af
pop-up-vinduer.

Hilsen Lars

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-03-05 22:19

On Mon, 7 Mar 2005 21:57:36 +0100, "Søren" <mail@sorennellemann.dk>
wrote:

>Hvor er det jeg deaktiverer min pop-up-blokering i IE?

Forudsat at du kører Windows XP SP 2:
Internetindstillinger, Privacy, "Pop-up Blocker". Du kan også
specificere her hvilke sites, der må lave popups.

--
- Peter Brodersen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-03-05 22:23

Den 07 mar 2005 skrev Søren i dk.edb.internet.software.browser:

> Hvor er det jeg deaktiverer min pop-up-blokering i IE?

Funktioner
Internetindstillinger
Beskyttelse af personlige oplysninger

Lars Klintholm