Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af digi-camera was Valg af digi-camera~
Fra : U. Pedersen

Dato : 25-05-01 17:58

Ja nu har jeg så endelig fået købt, men det blev ingen af dem som jeg
havde tænkt.

Jeg gik ind i Phototeam her i Aalborg, for at købe en Olympus c-2040.
Ekspedienten havde måske en dårlig dag ? men han var ikke særlig ivrig
for at vise frem, og da jeg spurgte om der ikke var kort i, svarede
han "jammen så skal jeg jo først har pakket et ud" virkede ikke særlig
smart.
Da jeg så ville spørge til prisen, ja den koster det du kan se på
prisen, og ekstra batterie eller en taske ville koste det der stod på
skiltet.
Du vil ikke lave en handel spurgte jeg, "nej" var hans svar.

Så det belv Japanfoto der fik lov at sælge mig et Sony DSC-50 med 64
MB ram, samlet pris 6500,-

U.P.
Lat 57° 1' 34" N - Lon 9° 59' 4" E

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-05-01 18:39

On Fri, 25 May 2001 18:57:46 +0200, U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk>
wrote:

det første skud ligger i news:dk.binaer under navnet ( Chica )

U.P.
Lat 57° 1' 34" N - Lon 9° 59' 4" E

Fra : Erik Christensen

Dato : 25-05-01 21:06

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 25 May 2001 18:57:46 +0200, U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk>
> wrote:
>
> det første skud ligger i news:dk.binaer under navnet ( Chica )

Der er ikke hul igennem..

Mvh
Erik

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-05-01 22:29

On Fri, 25 May 2001 22:05:49 +0200, "Erik Christensen"
<erikac@post.tele.dk> wrote:

>Der er ikke hul igennem..
mon ikke det har noget med teledanmark news server ?
ser den fint ved hjælp af Cybercity

U.P.
Lat 57° 1' 34" N - Lon 9° 59' 4" E

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-05-01 11:17

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> wrote in message

> mon ikke det har noget med teledanmark news server ?
> ser den fint ved hjælp af Cybercity

jeg kan heller ikke se en skid,,, er ligger kun 16 inlæg ialt...

Fra : Peter Joergensen

Dato : 26-05-01 11:45

problemer med dk.binaer newsgroup

Det skyldes formentlig, at nogen servere er sat op til _ikke_ at supportere denne newsgroup. Fx har Sunsite droppet den pga. alt for stor trafik og upassende indhold. Brug en hjemmeside istedet.

Med venlig hilsen
Peter

Fra : U. Pedersen

Dato : 26-05-01 17:40

On Sat, 26 May 2001 12:44:37 +0200, Peter Joergensen
<peterj@kom.auc.dk> wrote:

>Det skyldes formentlig, at nogen servere er sat op til _ikke_ at supportere denne newsgroup. Fx har Sunsite droppet den pga. alt for stor trafik og upassende indhold. Brug en hjemmeside istedet.

?
Ja eller skift udbydder

U.P.
Lat 57° 1' 34" N - Lon 9° 59' 4" E