cbb sms + spil
Fra : Maria

Dato : 07-03-05 10:03

Hejsa.

Jeg har lige flyttet et nummer til cbb.
Der er fri sms! - Men de trækker 0,19 kr ud for nogle af sms'erne, hvad er
grunden til det?
Der bliver kun sendt kun sms til danmark, og det er kun alm. tekst beskeder
altså ingen med billeder i eller noget.

Er der kun når man tilmelder sig, at man kan spille sig til taletid, eller
er det hele tiden?

--
Maria

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-03-05 17:05

> Jeg har lige flyttet et nummer til cbb.
> Der er fri sms! - Men de trækker 0,19 kr ud for nogle af sms'erne, hvad er
> grunden til det?

Hejsa.

Forklaringen står her:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=45549&highlight=cbb

Deres forbrugsoversigt er kun "vejledende", og du kan derfor ikke regne med
den. Hvad man så skal bruge den til må du ikke spørge mig om .

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg