Flydering
Fra : Jan B. Steffensen

Dato : 07-03-05 08:27

Jeg beklager, hvis dette emne var været oppe tidligere. Jeg står overfor at
købe en flydering, og der er tre muligheder: V-ring fra Ron Thompson,
Guidelines flydering eller en fra Kinetic (på tilbud i øjeblikket). Jeg vil
gerne høre om nogle kan anbefale en af disse eller måske det modsatte.

Jan Steffensen

Fra : Henrik - 3400

Dato : 07-03-05 12:08

Hej Jan

En kammerat og jeg købte hver især en guideline i maj 2004 og har kun
positive ord tilovers.
På guidelinen er der bag ryglænet et stort rum (med net i bunden), som er
rigtig godt til opbevaring af størrer ting. Jeg har købt et par vandtætte
poser og pakker mad, tøj og andre ting der ikke skal blive våde !
Der er et hav af lommer og D-ringe og med lidt fantasi, kan næsten alt
monteres på "dyret".
Vi har i sæsonen 2004 haft 2 punkteringer, hvor den ene var en defekt i den
ene ponton. Denne blev byttet uden problemer. Materialet og finish er rigtig
go og jeg glæder mig allerede nu til forårets ture.

Mvh Henrik