Billigste telepris/udland ?
Fra : Henrik

Dato : 06-03-05 20:48

Hej

Jeg går og overvejer at skifte mine to TDC mobil ekstra og mobil ekstra 200
ud med www.telmore.dk

Jeg er dog i tvivl om det er et godt og billigt alternativ (ikke mindst) -
kvaliteten fejler næppe noget - men specielt den ene telefon bruges til at
ringe udenlands (mest Norge og Sverige og lidt til Tyskland og Italien) samt
sms'e til Norge.

et par hurtige input ville være herligt

Henrik

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-03-05 06:56

> et par hurtige input ville være herligt

Følger Telmore's udlandspriser ikke TDCs? Det mener jeg helt bestemt.

I så fald er det jo bare at skifte - så sparer du en hel del på
indlandstelefonien, og bibeholder de nuværende priser i udlandet.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kim

Dato : 07-03-05 11:49

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Prøv at kigge lidt på www.unotel.dk 's koncept.

Mvh, Kim

Fra : Anders

Dato : 08-03-05 07:57

Desuden kan du også tage dit nummer med til Telmore.
Så er du fri for at skifte nummer !.

Du kan melde dig til fri SMS, det koster 99,-

Er selv kunde hos Telmore (har været det i 3 år) og der har aldrig været
nogen former for problemer - det kører bare. Også dækningen er god, da det
kører på TDC's net.

/Anders

Fra : Michael

Dato : 07-03-05 21:32

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringe udenlands (mest Norge og Sverige og lidt til Tyskland og Italien)

Tele2 tager 19 øre for sms - også til udlandet. Billigt - det tror jeg nok!

Hilsen Michael