besøgstæller/under links CSS + include
Fra : Jane K.

Dato : 06-03-05 19:26

Hej

Så har jeg igen brug for jeres UTROLIGE store viden (igen), for at komme
vidre med mit projekt.

Hvis man har et javascript på en besøgstæller hvor skal man så placerer det,
så det kommer med på hver side ?

Jeg arbejder i CSS + include filer (med stor hjælp fra Erik Ginnerskov)

Et enkelt spørgsmål mere kan man i en .inc fil arbejde
med underliggende "links" ?

</li>

Så når man holder musen hen over <li><a href="om_motocross.shtml">Om
Motocross</a> </li>
så "domper" der et under links frem.

Takker og nejer
Jane

Fra : Christoffer

Dato : 06-03-05 19:36

> </li>
> </li>
>
> Så når man holder musen hen over <li><a href="om_motocross.shtml">Om
> Motocross</a> </li>
> så "domper" der et under links frem.
Noget som den her??
http://buur.info/s2a/downloads/drop.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-03-05 21:24

Christoffer wrote:

> http://buur.info/s2a/downloads/drop.html

Skal du have din cursor til at fungere, skal du ændre:

<!--
BODY{
cursor:url("http://buur.info/cursor.cur");
}
-->
@import url(basic.css);

til:

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-03-05 21:20

Jane K. wrote:

> Hvis man har et javascript på en besøgstæller hvor skal man så
> placerer det, så det kommer med på hver side ?

Det ville være oplagt at lægge det i menu.inc - eller du har vist kaldt den
links.inc. Så vil tælleren helt automatisk blive inkluderet på alle de
sider, du alligevel inkluderer menuen på.

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov