Gæt en sang: "Jeg vil ha dig"
Fra : MesterLars

Dato : 25-05-01 17:31

Hvem har lavet/sunget sangen der lyder nogenlunde sådan her.

Formentlig dansk 80'er, mandlig sanger

For når sommeren er forbi
Og du kyssede mig farvel
Så vil jeg ha dig
Ha dig for mig selv

For jeg vil ha dig...åååh ååh åååh
For jeg vil ha dig
Alliiiiiigevel

Fra : Radio Solskin

Dato : 25-05-01 21:51

Hej MesterLars !!!!

Det kan kun være "Sea Bee & The D'generation"
Forsanger: Carsten Bo Jensen, også kendt som forsanger i "Mænd i Blåt"
Nummeret hedder: "Jeg vil ha' dig" udgivet på Mercury 1991

Med venlig hilsen

Jan Nielsen
www.radiosolskin.dk

MesterLars <mesterlars@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:342tgtc3ke6a0lvrqompql6m6ikr3jtfnh@4ax.com...

Fra : MesterLars

Dato : 25-05-01 22:20

OK, mange tak.

har du evt. nogle links til nogle sider, siden du ser ud til at have
så exact info.

Fra : Thomas H.

Dato : 26-05-01 10:06

"MesterLars" <mesterlars@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> OK, mange tak.
>
> har du evt. nogle links til nogle sider, siden du ser ud til at have
> så exact info.

Lige et OT spørgsmål!

Ham Jan Nielsen der svarer, hvilke udbyder bruger han?
For jeg kan ikke se hans svar, kun dit svar til ham

Eller bruger han "sv" i stedet for "re"?
For det er der nogle newsservere der ikke accepterer.

Mvh
Thomas

Fra : MesterLars

Dato : 26-05-01 13:00

Han bruger (desværre) sv: istedet for re:

Fra : Radio Solskin

Dato : 26-05-01 16:10

Hej MesterLars !!

Nej det har jeg egentligt ikke, men jeg har adgang til hele Radio Solskin's
database med ca. 116.000 melodier.
Og så ca. 30 års musik interesse.
Hvis du har andre spørgsmål, så skriver du bare igen.

nyhedsmeddelelse:o3jtgt0dbsmutudll0s5tuencen7rvru8t@4ax.com...

Fra : Søren Rohde

Dato : 26-05-01 21:31

Radio Solskin <radiosolskin@radiosolskin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:GzzP6.281$XQ6.8885@news.get2net.dk...
> Det kan kun være "Sea Bee & The D'generation"

Hmm - jah, eller CB (="sea bee" på engelsk) kan vel kun stå for Carsten Bo.