SMS problem med min gamle SE T68i
Fra : Jacky Hansen

Dato : 06-03-05 18:13

Hej NG.

Jeg har pludselig fået et problem med min gamle T68i. Pludselig kan jeg ikke
sende SMS mere, den kommer bare en meddelse om at den ikke kunne sendes. Jeg
kan sagtens modtage. Jeg har cheket indstillingerne, og de er som de altid
har været. Jeg har Telmore abb. og jeg kan ikke se noget om at de skulle
have problemer, så jeg går ud fra at det er telefonen. Er der nogen som
kender til dette problem, og kan det svare sig at betale sig fra at få det
lavet, eller bliver det evt. billigere at investere i en ny mobillos.

på forhånd tak.

Mvh
Jacky

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-03-05 18:37

Jacky Hansen skrev:

> Jeg har pludselig fået et problem med min gamle T68i. Pludselig kan
> jeg ikke sende SMS mere, den kommer bare en meddelse om at den ikke
> kunne sendes.

Har du prøvet at pille batteriet af og sætte det på igen? - dét gør vi hér i
huset, når der er div. fejl ved vore T68i'ere!
Hans

Fra : Jacky Hansen

Dato : 06-03-05 20:47

> Har du prøvet at pille batteriet af og sætte det på igen? - dét gør vi hér
> huset, når der er div. fejl ved vore T68i'ere!
> [...]
Hej Hans.

Tak det hjalp. Jeg havde tændt og slukket for den flere gange, men jeg havde
ikke lige prøvet den med batteriet.

Mvh
Jacky

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-03-05 21:08

Jacky Hansen skrev:

> Hej Hans.
>
> Tak det hjalp. Jeg havde tændt og slukket for den flere gange, men
> jeg havde ikke lige prøvet den med batteriet.

Hæ hæ - velbekoms!
Hans