Aopen bios update.
Fra : Henrik

Dato : 06-03-05 17:24

Skal opdater min bios.
Men jeg har xp på min pc,den bios jeg har hentet er i dos og det har xp jo
ikke hvad kan jeg gøre for at opdater min bios.

Mvh

Henrik

Fra : Nuno Alexandre

Dato : 06-03-05 17:44

On Sun, 2005-03-06 at 17:23 +0100, Henrik wrote:
> [...]
> Men jeg har xp på min pc,den bios jeg har hentet er i dos og det har xp jo
> ikke hvad kan jeg gøre for at opdater min bios.

boot med en diskette.

--
nuno alexandre
0416 95FD B8B2 AB9A 16C4 323D 9628 6E7B D4C9 1A22

Fra : Leony

Dato : 09-03-05 16:22

"Henrik" <henrikcramerFJERNMIG@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Skal opdater min bios.
> Men jeg har xp på min pc,den bios jeg har hentet er i dos og det har
> xp jo ikke hvad kan jeg gøre for at opdater min bios.

Måske kan du bruge EZwinFlash:
http://global.aopen.com.tw/tech/techinside/Ezwinflash.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: