Javascript og XHTML
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 06-03-05 15:10

Jeg har forsøgt at lave en hjemmeside som skal valideres som XHTML 1.0. Men
jeg kan ikke validere når jeg indsætter Javascript. Javascript-koden har jeg
bare fået fra min udbyder, så er der noget som man skal være opmærksom på
mht. Javascript og XHTML?

Mvh. Hans

Fra : Kristian Bødker

Dato : 06-03-05 15:46

Hans J. Jensen wrote:
> [...]
> bare fået fra min udbyder, så er der noget som man skal være opmærksom på

Det vil være MEGET lettere at hjælpe dig hvis du sender et link til den
side der er problemer med.

Men når det er sagt kan det være fordi at du ikke lukker dit script
element, eller at du benytter language attributten istedet for
type="text/javascript"

--
Kristian Bødker, Software Engineering studerende
http://www.bødker.dk/ eller http://www.xn--bdker-vua.dk/

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 06-03-05 16:39

"Kristian Bødker" skrev
[snip]
> [...]
> type="text/javascript"
>
> --
> Kristian Bødker, Software Engineering studerende

Fedt! det var lige det der skulle til. Tak for hjælpen! (:

Mvh. Hans

Fra : jopa

Dato : 06-03-05 15:49

Hans J. Jensen skriblede bla:
> [...]
> Javascript-koden har jeg bare fået fra min udbyder, så er der noget
> som man skal være opmærksom på mht. Javascript og XHTML?

Ikke specielt
Hvad tænker du på ? lad os se fejlene

--

Mvh.John