Hj=E6lp til h=F8jde p=E5 boks
Fra : AHM

Dato : 06-03-05 14:04

I nedenstående vil jeg gerne have at højden på boksen (box) tilpasses
antallet af linjer som er angivet i div.content. I Firefox har boksen en
højde på nul, mens det i IE ser okay ud. Nogen som kan hjælpe?

<!DOCTYPE HTML PUBLIC
"-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<head>
8859-1">
div.box {
border-color: #999999;
border-style: solid;
border-width: 1px;
margin-left: 5px;
margin-top: 5px;
width: 600px;
}

div.content {
float: left;
width: 300px;
}
<title>Test</title>
</head>
linje<br />
linje<br />
linje<br />
linje<br />
linje<br />
linje<br />
linje<br />
linje<br />
linje<br />
linje<br />

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-03-05 17:23

AHM wrote:
> I nedenstående vil jeg gerne have at højden på boksen (box) tilpasses
> antallet af linjer som er angivet i div.content. I Firefox har boksen
> en højde på nul, mens det i IE ser okay ud. Nogen som kan hjælpe?

Som jeg læser den refererede kode, burde det ikke give problemer i FF. Kan
du ikke i stedet lægge det online og poste adressen her. Så er det meget
lettere at se, hvorfor det ikke virker.

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov