Tjekke software-version på 6230?
Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-03-05 12:28

Hej
Kan jeg se hvilken software-version der ligger på min Nokia 6230?

mvh
Ole

Fra : Ib Thomsen

Dato : 06-03-05 15:04

Ja det kan du

Tast *#0000#

Så skulle du få hvad for en softeare ver du har.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-03-05 22:15

> Ja det kan du
>
> Tast *#0000#
>
> Så skulle du få hvad for en softeare ver du har.

Tak skal du ha'.
jeg har 05.24, det skullle vist være den nyeste.

Ole

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-05 02:27

On Sun, 6 Mar 2005 22:15:25 +0100, "Ole Thomsen"
<arntdesign@hotmail.dk> wrote:

>Tak skal du ha'.
>jeg har 05.24, det skullle vist være den nyeste.

5.26 er nyeste udgave til Nokia 6230.

PS! Det er ikke en god ide at ændre subject/emnelinien - hos nogle, så
vil dit indlæg dukke op som en ny tråd (og dermed vil man fx ikke
vide, at det er en Nokia 6230 det drejer sig om, da du har slettet
dette).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-03-05 22:22

Kan se på en tidligere meddelelse at der er kommet en version 05.26.

Ole

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-05 18:44

On Sun, 6 Mar 2005 12:28:14 +0100, "Ole Thomsen"
<arntdesign@hotmail.dk> wrote:

>Kan jeg se hvilken software-version der ligger på min Nokia 6230?

Ja, tjek www.usegoogle.tk (skriv softwareversion nokia).

Venligst,
Lasse Hedegaard