MSN via N6230, GPRS og bluetooth
Fra : Martin Schou

Dato : 06-03-05 00:40

Hey
Jeg har en Nokia 6320, og en bærbar PC, jeg kan gå på nettet på den bærbare
via GPRS, (bluetooth mellem pc og tlf.) og jeg kan logge på ICQ, Jabber AIM,
Yahoo, og surfe på nettet. Men jeg kan simpelthen ikke logge på MSN
messenger, hverken fra MSN messenger eller Trillian.
Nogen der kan hjælpe mig ?
Martin

Fra : Zulu

Dato : 06-03-05 18:44

Martin Schou wrote:
> [...]
> ICQ, Jabber AIM, Yahoo, og surfe på nettet. Men jeg kan simpelthen
> ikke logge på MSN messenger, hverken fra MSN messenger eller Trillian.

Det kan være at port 1863 (den port messenger bruger) ikke er åben hos din
ISP.
Hvem har du abonnement hos? Ring evt. til dem og hør om det skulle være
tilfældet.

Zulu

Fra : Martin Schou

Dato : 07-03-05 10:32

> [...]
> ISP.
> Hvem har du abonnement hos? Ring evt. til dem og hør om det skulle være

Det lyder ikke usandsynligt. Jeg har CBB, som jo bruger Sonofons net.
Men det undrer mig bare at messenger virker direkte på min mobil. Både CBB
messenger og TipicMe.
Martin

Fra : Martin Schou

Dato : 11-03-05 01:01

"Martin Schou" <ingen@spam.nu> wrote in message

> Det lyder ikke usandsynligt. Jeg har CBB, som jo bruger Sonofons net.
> Men det undrer mig bare at messenger virker direkte på min mobil. Både CBB
> messenger og TipicMe.
> Martin

nå nu virker det sq igen.

Fra : Anders

Dato : 11-03-05 06:06

ruge MSN for Microsoft (havde ikke tilladelsen i ordern).

Har lige læst det i en artikel her i gruppen (fra d. 10-03-2004 Kl. 12:46 -
Lars Clement) - tror jeg nok.

/Anders