Cheat-fri CoD:UO servere?
Fra : Per Nielsen

Dato : 05-03-05 22:40

Var lige på en CoD:UO server. Der var et par stykker der skrev om "fog
hack", selvom jeg var på en såkaldt PunkBuster server. Fog (tåge) hack
betyder uden tvivl at du kan se gennem tågen som om den ikke var der
(hvilket også mere eller mindre var hvad de skrev). Tjaa......jeg hoppede af
lidt efter, gider simpelthen ikke (havde dog 11-7 i score). Ingen tvivl om
at CoD multiplayer herefter inden længe dør for mig. Nu vil tvivlen være der
hver gang. Med mindre jeg kan få nogen links til garanteret cheat-fri
servere. Ellers er det nok adios amigos fra min side. Ærgerligt, havde
ellers glædet mig over at der endelig var en rimelig efterfølger til MoHAA,
der også var fyldt med cheaters til sidst. Jeg gider ikke selv at hoppe på
cheat-vognen, hvor fanden er udfordringen i det?

Fra : Silver

Dato : 05-03-05 23:52

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der også var fyldt med cheaters til sidst. Jeg gider ikke selv at hoppe på
> cheat-vognen, hvor fanden er udfordringen i det?

Jeg forstår så sandelig dit problem, for det er efterhånden mere moden at
snyde end at lade være og det er fandme synd!, der er altid nogle narhoveder
som bare ikke kan fatte at det at snyde IKKE er velset og så er der
selvfølgelig dem som har haft en dårlig barndom og misbrug der er komplet
ligeglade hehe. Ej det var måske mere min egen galde over snydere jeg
luftede der. Men som du selv skriver så var MOHAA fyldt med cheaters til
sidst så trenden går nok osse imod det mht CoD.

Nu ankommer Brothers in Arms snart i butikkerne hvor der skulle være et nyt
slags multiplayer aspekt i spillet, det skulle udkomme her den 18 marts i DK
til pc, og jeg er helt sikkert en af dem som står først i køen til det da
jeg har set frem til det længe.

Det kunne være du skulle overveje om det måske var noget?, det er WW2 FPS
som CoD er det og skulle osse være lige så flot som CoD, mht gameplay er de
forskellige magasiner og hjemmesider ret begejstret for det.

Der vil helt sikkert komme snydere til det spil osse, men man kan jo håbe at
dem som står for at fange snydere er i stand til bare procentvis være et
skridt foran osse med det spil.

Jeg spiller efterhånden kun 1 spil online, well 2 faktisk og det er Desert
Combat modden til Battlefield 1942, der syntes PB at være RET effektiv i at
rydde ud med de folk som snyder :). Det andet er The Matrix Online som jeg
betatester, så snydere der er der nok KEINE af ;)

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-03-05 00:30

Silver wrote:
> [...]
> 18 marts i DK til pc, og jeg er helt sikkert en af dem som står først
> i køen til det da jeg har set frem til det længe.

Hej Silver. Rart at høre at der er andre der deler min galde Hvordan
folk kan få fornøjelse ud af at snyde i et spil, går til stadighed over min
forstand. Jeg klarede mig ellers s.... godt i dag, men jeg øh... snød, så
det øh..... Jeg kan simpelthen ikke se pointen.

> [...]
> FPS som CoD er det og skulle osse være lige så flot som CoD, mht
> gameplay er de forskellige magasiner og hjemmesider ret begejstret

Bare rolig. BiA er bestilt Jeg ser også frem til det.

> Der vil helt sikkert komme snydere til det spil osse, men man kan jo
> håbe at dem som står for at fange snydere er i stand til bare
> procentvis være et skridt foran osse med det spil.

Håbe kan man altid. Nu har jeg lige fået bevis for at PunkBuster ikke er
skudsikker. Sørgeligt, men sandt. Hvis der er nogen der har skudsikre links
til cheatfri CoD-servere, ville jeg blive en "happy man".

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-03-05 09:57

"Per Nielsen" wrote

> Håbe kan man altid. Nu har jeg lige fået bevis for at PunkBuster ikke er
> skudsikker. Sørgeligt, men sandt. Hvis der er nogen der har skudsikre
> links til cheatfri CoD-servere, ville jeg blive en "happy man".
Den eneste skudsikre metode er vel at starte din egen server op, med pasword
protection og så invitere udvalgte personer
Ved ikke om det kan lade sig gøre mht CoD?

- Peter

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-03-05 10:58

Peter Lykkegaard wrote:
> Den eneste skudsikre metode er vel at starte din egen server op, med
> pasword protection og så invitere udvalgte personer
> Ved ikke om det kan lade sig gøre mht CoD?

Det var selvfølgelig også en mulighed og kan godt lade sig gøre med CoD.
Desværre har jeg kun en 1024/512 linje, jeg ved ikke lige hvor meget det
begrænser. Ydermere er der kun én af mine venner der spiller CoD online, de
andre er ikke så "computernørdede"

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-03-05 16:41

Per Nielsen wrote:

> [...]
> skudsikker. Sørgeligt, men sandt. Hvis der er nogen der har skudsikre
> links til cheatfri CoD-servere, ville jeg blive en "happy man".
Hvis selve snyderiet kun kan foregå via server-siden, så er jeg sikker
på at min egen klans server er snydefri. Du skal være velkommen til at
kigge forbi. Bemærk dog at denne server også kører Mohaa, så det er ikke
hver dag den står og kører Cod:UO.

Se mere på www.rentsoldier.dk eller www.damage.dk for info.

Mikael

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-03-05 17:16

Mikael Schøler wrote:
> [...]
> på at min egen klans server er snydefri. Du skal være velkommen til at
> kigge forbi. Bemærk dog at denne server også kører Mohaa, så det er

Takker for links, Mikael Dem kigger jeg lige lidt på.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-03-05 17:18

Per Nielsen wrote:

> Takker for links, Mikael Dem kigger jeg lige lidt på.
Det var så lidt. Du skal skam være mere end velkommen. Vi er en flok
hygsomme gamle gutter der nyder lidt fps de fleste dage af ugen. Du er
også velkommen til at joine TS-serveren som vi benytter flittigt. :)

mvh
Mikael

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 08:43

Mikael Schøler wrote:
> Det var så lidt. Du skal skam være mere end velkommen. Vi er en flok
> hygsomme gamle gutter der nyder lidt fps de fleste dage af ugen. Du er
> også velkommen til at joine TS-serveren som vi benytter flittigt. :)

Takker Jeg har næsten lige købt mig et Sennheiser PC 150 headset, så det
med Team Speak skal jeg have undersøgt på et tidspunkt. Det kræver dog at
jeg får mikrofonen til at virke. Jeg ved ikke lige helt hvad der er galt,
men det er sikkert en eller anden softwareindstilling vedr. lydkortet der
skal slås til eller fra. Men det får jeg vel løst på et eller andet
tidspunkt

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-03-05 09:27

Per Nielsen wrote:

> [...]
> er galt, men det er sikkert en eller anden softwareindstilling vedr.
> lydkortet der skal slås til eller fra. Men det får jeg vel løst på et
Undersøg om du har mutet mikrofonindstillingen. Det var den fejl jeg
havde gjort da jeg skulle bruge mit headset. Det og så var der et par
enkelte indstillinger i mit Nvidia-kontrolpanel der skulle pilles ved.

Men jeg kan kun anbefale det at være på TS mens man spiller. Det er
herremorsomt og giver det at spille en hel anden oplevelse. :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 09:56

Mikael Schøler wrote:
> Undersøg om du har mutet mikrofonindstillingen. Det var den fejl jeg
> havde gjort da jeg skulle bruge mit headset. Det og så var der et par
> enkelte indstillinger i mit Nvidia-kontrolpanel der skulle pilles ved.

Har du mulighed for at uddybe det? Det ville være kanon. Jeg kører med et
Abit NF7-S Rev2.0 (nForce2) med indbygget SoundStorm lyddel. Driverne er
nForce Unified Driver 5.10.

Mikrofonstikket fra headsettet er sat til Mic In indgangen. I
Nvidia-kontrolpanelet er der ikke mutet noget på Hovedsiden. Mik Output står
på max. Og som Input kan jeg vælge mellem Mikrofon og Mikrofon2. Det skyldes
jo sikkert at jeg har et Logitech Webcam med mikrofon tilsluttet USB.
Ligemeget om jeg vælger Mikrofon eller Mikrofon2 kan jeg ikke høre at det
virker. Der er hak ved "Mik forstærkning", men ikke noget ved "Digitaliser
input". Eller det er måske ikke den måde mikrofonen skal checkes på? Er der
et specielt program jeg skal bruge til det?

> Men jeg kan kun anbefale det at være på TS mens man spiller. Det er
> herremorsomt og giver det at spille en hel anden oplevelse. :)

Det kan jeg da nemt forestille mig, og det skal også prøves når jeg får
mikrofonen til at spille

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-03-05 12:38

Per Nielsen wrote:

> [...]
> noget ved "Digitaliser input". Eller det er måske ikke den måde
> mikrofonen skal checkes på? Er der et specielt program jeg skal bruge
Åh jeg må indrømme at jeg ikke lige pt kan huske hvad mine indstillinger
var og jeg har svært ved at checke dem da min computer er død for
tiden (sidder med en bærbar)

Du kan snildt teste om det virker ved at afprøve det i TS. Du kan
faktisk bare logge på hvilken som helst TS-server og så bare sige et
eller andet. Så skulle dit nick i TS-programmet gerne blinke grønt som
identikation på at du siger noget og at det kommet igennem..

TS2 findes her:

ftp://ftp.freenet.de/pub/4players/teamspeak.org/releases/ts2_client_rc2_2032.exe

Når jeg får min strømforsyning tilbage og sat den i, så skal jeg nok
lige få kigget på Nvidia indstilingerne.. Jeg regner med at jeg får den
i løbet af ugen.. :)

Mikael

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 13:41

Mikael Schøler wrote:
> Åh jeg må indrømme at jeg ikke lige pt kan huske hvad mine
> indstillinger var og jeg har svært ved at checke dem da min computer
> er død for tiden (sidder med en bærbar)

Bummer

> [...]
> eller andet. Så skulle dit nick i TS-programmet gerne blinke grønt som
> identikation på at du siger noget og at det kommet igennem..

TS er nu downloadet og installeret. Men jeg skal vel have geninstalleret CoD
+ UO expansion for at kunne teste det. Det prøver jeg lidt senere.

> Når jeg får min strømforsyning tilbage og sat den i, så skal jeg nok
> lige få kigget på Nvidia indstilingerne.. Jeg regner med at jeg får
> den i løbet af ugen.. :)

Ville være fint. Jeg skriver lige hvis det lykkes mig at få det op at køre
imellemtiden. Takker igen for hjælpen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-03-05 15:24

Per Nielsen wrote:

> Bummer

> TS er nu downloadet og installeret. Men jeg skal vel have geninstalleret
> CoD + UO expansion for at kunne teste det. Det prøver jeg lidt senere.
Næ faktisk ikke. TS er et program helt for sig selv. Det anvendes
indenfor mange spilgenrer.. Adressen til vores TS-server får du her:

Teamspeak: 81.7.176.130:87009

Du kan jo tage headset'et på, logge på vores server og så tage en tester
for at se om der sker noget. Som sagt så skal "dutten" ud for dit nick
gerne vise grønt så snart du snakker..

> Ville være fint. Jeg skriver lige hvis det lykkes mig at få det op at
> køre imellemtiden. Takker igen for hjælpen

Det var så lidt. Hvis du vil have flere tips, så kig endelig forbi vores
forum. Der er masser af skæg og ballade og folk der er villige til at
hjælpe med stort set alt..

Iøvrigt så er ip'n til vores server: 81.7.176.138:27400. Bemærk at den
primært kører Mohaa:Sph men kører Cod:uo om bl.a onsdagen..

Mvh
Mikael
[Rentsoldier]Easy_Target

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 16:14

Mikael Schøler wrote:
> [...]
> tester for at se om der sker noget. Som sagt så skal "dutten" ud for
> dit nick gerne vise grønt så snart du snakker..

Jeg har fået det til at virke. Godt nok ikke på jeres server, som åbenbart
ikke var tilgængelig lige i det øjeblik jeg prøvede. Men jeg prøvede en
vilkårlig server og snakkede lidt med en svensker. *Kanon*. Så burde der
heller ikke være nogen problemer med snakke over MSN Messenger, så min
datter også får lidt fornøjelse af headsettet

> Det var så lidt. Hvis du vil have flere tips, så kig endelig forbi
> vores forum. Der er masser af skæg og ballade og folk der er villige
> til at hjælpe med stort set alt..

Lyder godt. Hvis i ikke oplever nogen cheaters på jeres server(e), får jeg
da helt lyst til at installere MoHAA (+ expansions) igen. Det var mit
favoritspil dengang, indtil det blev totalt oversvømmet af cheaters

> Iøvrigt så er ip'n til vores server: 81.7.176.138:27400. Bemærk at den
> primært kører Mohaa:Sph men kører Cod:uo om bl.a onsdagen.

Det er også noteret.

> Mvh
> Mikael
> [Rentsoldier]Easy_Target

I'll be looking for you

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-03-05 17:29

Per Nielsen wrote:

> [...]
> heller ikke være nogen problemer med snakke over MSN Messenger, så min
> datter også får lidt fornøjelse af headsettet
Kanon! Så er det jo et problem mindre

> Lyder godt. Hvis i ikke oplever nogen cheaters på jeres server(e), får jeg
> da helt lyst til at installere MoHAA (+ expansions) igen. Det var mit
> favoritspil dengang, indtil det blev totalt oversvømmet af cheaters
Kan jeg kun anbefale. Vi spiller ikke udelukkende standardmaps, men også
en del custom maps som gør det noget sjovere. Jeg kan bla nævne at vi i
ny og næ spiller et hvor man kaster med snebolde

Personligt har jeg ikke oplevet særlig mange cheaters - dem vi opdager
bliver sparket af serveren. Der findes dem som har det med at udnytte
fejl på maps, men de fleste fejl er blevet rettet..

> Det er også noteret.

> I'll be looking for you

Giv mig et par dage, så skal jeg nok dukke op

P.S. Søndage og Mandage kl 20/21-22/23 er vores "træningsdage" i Mohaa.. :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 20:50

Mikael Schøler wrote:
> Kan jeg kun anbefale. Vi spiller ikke udelukkende standardmaps, men
> også en del custom maps som gør det noget sjovere. Jeg kan bla nævne
> at vi i ny og næ spiller et hvor man kaster med snebolde

He he, lyder grineren. Jeg har kigget lidt på hjemmesiden og så godt at i
havde flere custom maps.

> Personligt har jeg ikke oplevet særlig mange cheaters - dem vi opdager
> bliver sparket af serveren. Der findes dem som har det med at udnytte
> fejl på maps, men de fleste fejl er blevet rettet..

Fino. Kan godt huske et par fejl, hvor man kunne komme ned under mappen.

> Giv mig et par dage, så skal jeg nok dukke op

Jeg skal også lige have installeret det hele igen.

> P.S. Søndage og Mandage kl 20/21-22/23 er vores "træningsdage" i
> Mohaa.. :)

Det kan da være vi ses

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 06-03-05 08:44

Per Nielsen wrote:

> Ingen tvivl om at CoD multiplayer herefter inden længe dør for mig. Nu
> vil tvivlen være der hver gang. Med mindre jeg kan få nogen links til
> garanteret cheat-fri servere.

Der findes ingen cheatfri servere, så man må bare leve med det, og hvis
nogen snyder må man finde en anden server :-/

Der skulle være en hårdere konsekvens hvis man blev snuppet i at snyde,
f.eks. 1 måneds karantæne 1. gang, osv..

/Anders

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-03-05 09:54

Anders Matthiessen wrote:
> Der skulle være en hårdere konsekvens hvis man blev snuppet i at
> snyde, f.eks. 1 måneds karantæne 1. gang, osv..

Gid det var så vel. Nå, men det var så det. CoD ryger over i det støvede
hjørne, hvor MoHAA ligger. Og jeg holder en online pause indtil Brothers in
Arms er på gaden. Så bliver det spillet 4-6 måneder indtil de kedelige
cheaters overtager....Goodbye CoD, may you R.I.P..

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : TommyF

Dato : 06-03-05 13:23

>der også var fyldt med cheaters til sidst. Jeg gider ikke selv at hoppe på
>cheat-vognen, hvor fanden er udfordringen i det?
Ja, jeg ser det som en udfordring at klare mig godt selv om jeg møder
folk med Aimboot, wallhack,skincheat, osv, det er ikke let, men man
bliver en helt habil gamer for at kunne klare sig godt mod diverse
taberer.
Man må jo håbe at punkbuster helet tiden bliver updated så de kan føle
diverse fusk koder.

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-03-05 13:41

TommyF wrote:
> [...]
> folk med Aimboot, wallhack,skincheat, osv, det er ikke let, men man
> bliver en helt habil gamer for at kunne klare sig godt mod diverse

Sådan er jeg også i stand til at se på det nogle gange. For det meste bliver
jeg dog stiktosset over at sådan nogle pinlige undermålere skal ødelægge det
for dem der spiller efter reglerne.

Ved du tilfældigvis om man også risikerer at løbe ind i aimboot, wallhack og
skincheat i CoD?

> Man må jo håbe at punkbuster helet tiden bliver updated så de kan føle
> diverse fusk koder.

Tja, jeg vil nu ikke sætte min lid til det. CoD er nu afinstalleret.

Fra : TommyF

Dato : 07-03-05 15:52

>Ved du tilfældigvis om man også risikerer at løbe ind i aimboot, wallhack og
>skincheat i CoD?
Ikke med sikkerhed, men jeg hørte over TS en dag at der allerede er
diverse hack som PB ikke ser.

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 16:01

TommyF wrote:
> Ikke med sikkerhed, men jeg hørte over TS en dag at der allerede er
> diverse hack som PB ikke ser.

Sørgeligt, sørgeligt. Man kan jo regne ud sådan nogenlunde hvad aimbot og
wallhack er. Skincheat er jeg mere i tvivl om, hvad går det egentlig ud på?

Fra : TommyF

Dato : 08-03-05 16:03

>Sørgeligt, sørgeligt. Man kan jo regne ud sådan nogenlunde hvad aimbot og
>wallhack er. Skincheat er jeg mere i tvivl om, hvad går det egentlig ud på?
Kan være mange ting, usynligt tøj, tøj der ligner baggrunden, og meget
andet.

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-03-05 17:27

TommyF wrote:
> Kan være mange ting, usynligt tøj, tøj der ligner baggrunden, og meget
> andet.

Lyder Predator-agtigt Det kan jeg så ikke mindes at være løbet ind i på
noget tidspunkt.

Fra : TommyF

Dato : 09-03-05 15:59

On Tue, 8 Mar 2005 17:26:57 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Lyder Predator-agtigt Det kan jeg så ikke mindes at være løbet ind i på
>noget tidspunkt.
Så for du en af mine links der ikke er på min hjemmeside,,,,,,
http://www.mohantihack.tk/

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-03-05 20:39

TommyF wrote:
> Så for du en af mine links der ikke er på min hjemmeside,,,,,,
> http://www.mohantihack.tk/

Takker TommyF Det skal jeg lige have kigget på.