blank logo
Fra : Jan Larsen

Dato : 05-03-05 21:31

Hej

Jeg har altid brugt blank logo på min nokia 6230 som jeg har hentet fra
nettet, men efter jeg har fået firmware 5.26 på den kan den ikke hente nol
filer, telefonen beder mig bare om hvor jeg vil gemme blank.gif ??
Den omdøber åbenbaret filen ?

Hvad gør jeg eller er det bare en bug i den firmware.

/Jan

Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 00:06

Skriv: " CLEARLOGO" til 1299 eller 1221. kan ikke helt huske det! Så får
du et blankt logo!

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-03-05 22:48

"JacobS." <JacobS..news@kandu.dk> wrote in

> Skriv: " CLEARLOGO" til 1299 eller 1221. kan ikke helt huske
> det! Så får du et blankt logo!

Og en regning på hvor meget ?

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)