Hundedagpleje ?
Fra : almp

Dato : 05-03-05 17:55

Hej!

Jeg overvejer at sætte min hund (en sød lille og meget legesyg fox terrier)
i dagpleje et par gange om ugen da den er alene hjemme hver dag. det synes
vi er synd.
Så hellere at den kan komme ud at lege men nogle andre og få en sjov og
indholdsrig dag.

Er der nogle der har erfaringer med dette ???

venlig hilsen
Annie

Fra : Mette Andersen

Dato : 07-03-05 08:52

"almp" <almp@gratisemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indholdsrig dag.
>
> Er der nogle der har erfaringer med dette ???

Min veninde på Mols har haft en hundedagpleje - det er totalt hyggeligt
Hun havde ingen bure, men havde nogen ude og i en dejlig gammel stald, hvor
de rigtig kan tumle og hygge. Andre havde hun i sin stue. Mod et lille
ekstragebyr gav hun udehundene en gang vand og tørring inden ejerne hentede
dem, så de var fine efter at have tumlet rundt i mudder og græs hele dagen.
Ejerne og hundene var ellevilde, men desværre synes min veninde at det var
for hårdt. Jeg synes det var så hyggeligt at besøge hende når hun havde en
hel "børnehave"

Jeg tror de fleste har gode erfaringer med det.

Mette

Fra : almp

Dato : 07-03-05 09:13

Det lyder rigtig hyggeligt med hundedagplejen på mols. En skam at hun ikke
har den mere.

Der hvor jeg overvejer at sætte min hund i dagpleje er "Hundefarmen" i
søften ved Hinnerup. Jeg har hørt og læst gode ting om stedet og for mig
lyder det som om at der her virkelig bliver gjort noget for hundene.

Men som sagt, det kunne være rart at høre andres meninger om dette......

venlig hilsen
Annie

Fra : Jane Marquard

Dato : 07-03-05 22:18

> Der hvor jeg overvejer at sætte min hund i dagpleje er "Hundefarmen" i
> søften ved Hinnerup. Jeg har hørt og læst gode ting om stedet og for mig
> lyder det som om at der her virkelig bliver gjort noget for hundene.

Hej Annie.

Hvor har du hørt om "Hundefarmen"? Jeg har forgæves forsøgt at finde noget
info på nettet. Jeg kommer tæt forbi Søften på vej til arbejde, og overvejer
også om vi skal have vores hund i "dagpleje".

--
Mvh.
Peter, Jane og Snubbi

Fra : almp

Dato : 07-03-05 22:54

Hej Jane.
Jeg har brochure derfra (tog den i dyrenes 1 og alt i tilst bag ved bilka og
har også set brochuren stå i maxi zoo) og har været inde på deres
hjemmeside. www.hundefarmen.dk
prøv at gå ind på den adresse og kigge.

hilsen
Annie