Busters verden
Fra : Kim Malmqvist

Dato : 05-03-05 15:31

Hejsa gruppe....

I Busters Verden er der til sidst i filmen en pige (i filmen
"Joanna"), der spiller flygel, hvad hedder dette stykke musik?

Jeg har kigget på diverse tekster i filmen men der står ikke noget om
det.

----------------------
Venligst Kim Malmqvist
<mit_efternavn>@email.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-03-05 15:52

Kim Malmqvist wrote:

> [...]
> "Joanna"), der spiller flygel, hvad hedder dette stykke musik?
>
> Jeg har kigget på diverse tekster i filmen men der står ikke noget om

Det er mindst 20 år siden jeg har set den, tror jeg, men er det ikke
bare Beethovens Opus 27 no 2, bedre kendt som "Måneskinssonaten", den
langsomme 1. sats?

/David

Fra : Kim Malmqvist

Dato : 05-03-05 16:24