N 6600 nyt firmware ?
Fra : [7400] René

Dato : 05-03-05 13:38

Hej

Min tlf "Booter" sommetider selv.... tænkte om en firmware opdatering kan
afhjælpe dette...

Min tlf er udstyret med ( *#0000# )
V 4.09.1
26-02-04
NHL-10

Nokia 6600
V 5.27.0
NHL-10

Fundet på http://www.mobilsiden.dk/tips/SWnokia.php

1/ Kan man selv via et kabel, IR, eller bluetouth lægge nyt firmware
(Styresystem) ind i en Nokia 6600 ?
2/ Hvor kan jeg få det gjort.. TDC (hvor den er købt )
3/ Hvad kostere det ?
4/ Vil jeg få noget ud af det ? (at opdatere)
5/ Slettes alt i telefonen ved det.. (kontakter, gemte smser, billeder) ?
6/ - og kan jeg genskabe disse ting vha PC Suite til Nokia 6600 ? (har taget
en total backup med denne)
7/ Jeg formoder ikke telefonens Firmware har noget med Styresoftvaren fra
Symbian (S60) fra Sun - Java, at gøre.... ? kan denne opdateres også ?

--

Rene
/ Herning