Flere baggrund-image i samme div
Fra : Benny Larsen

Dato : 05-03-05 12:20

www.hprugby.dk

har prøvet at lave 4 forskellige background-image i samme div, men dette
ville ikke lykkes så jeg droppede det,

prøvede at lave runde hjørner.

så jeg har nu indsat dem som img.

benny

Fra : Peter Anskjær

Dato : 05-03-05 13:41

"Benny Larsen" <6c@vittinge.dk> skrev i en meddelelse
> www.hprugby.dk
>
> har prøvet at lave 4 forskellige background-image i samme div, men dette
> [...]
Det kan så vidt jeg ved ikke lade sig gøre at have mere end en baggrund i en
div, men til gengæld kan du jo lave flere divs, f.eks en til hvert hjørne.
Det er da ikke lige så let som flere baggrundsbilleder i en div, men man kan
jo ikke få det hele.
Bortset fra det synes jeg det er noget mærkeligt at med lige præcis det
eneste der ligner et link på siden, der skifter markøren til "tekst"-markør,
lidt forvirrende. Derudover kan jeg slet ikke se hvilket formål splash-siden
tjener.

Mvh
Peter

Fra : Benny Larsen

Dato : 05-03-05 14:35

> [...]
"tekst"-markør,
> lidt forvirrende. Derudover kan jeg slet ikke se hvilket formål

du har ret!... endnu en hindring for at se siden, eller ret og sagt noget
fakta om det de vil se...

benny