Email som SMS
Fra : Kim

Dato : 05-03-05 10:05

Har skiftet fra Orange til TDC-mobil efter køb af SE700i.
Hos Orange kunne man få en SMS-note om, at man havde modtaget
en E-mail.
Er samme service mulig hos TDC ?

Mvh, Kim

Fra : Fischer

Dato : 05-03-05 12:36

> Har skiftet fra Orange til TDC-mobil efter køb af SE700i.
> Hos Orange kunne man få en SMS-note om, at man havde modtaget
> en E-mail.
> Er samme service mulig hos TDC ?

Ja, du bestiller Besked-robot (www.besked-robot.dk) hos TDC.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-03-05 14:01

Fischer skrev:

> Ja, du bestiller Besked-robot (www.besked-robot.dk) hos TDC.

Eller man opretter en gratis Orangekonto på http://myorange.dk/
Hans
....der har begge dele

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 05-03-05 18:10

Hans Paulin wrote:

> Eller man opretter en gratis Orangekonto på http://myorange.dk/

Orange sms notification kan kun sende til Orange telefonnumre. OP er
skiftet til TDC.

Vh,

Ole

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-03-05 20:00

Ole Michaelsen skrev:

> Orange sms notification kan kun sende til Orange telefonnumre. OP er
> skiftet til TDC.

"Orange sms notification" eller hvad det nu hedder sender i mit tilfælde til
et UnoTel-nummer
Hans

Fra : Calle.

Dato : 06-03-05 00:43

Ole Michaelsen wrote:
> Orange sms notification kan kun sende til Orange telefonnumre. OP er
> skiftet til TDC.

Hvis du ikke ved noget om emnet så ti hellere. Jeg får mail på min TDC mobil
via myorange.dk, så Hans har ret i sin udtalelse
--
Calle.

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 06-03-05 02:55

Calle. wrote:

> Hvis du ikke ved noget om emnet så ti hellere. Jeg får mail på min TDC mobil
> via myorange.dk, så Hans har ret i sin udtalelse

Klart. Jeg arbejder i omtalte firma, og ved at, man ikke burde kunne faa
sms om at man har faaet email, naar ens telefonnummer ikke er hos
Orange. Det koster penge at sende sms. Det undrer mig, at I siger, at I
faar sms til jeres telefonnumre, som ikke er hos Orange.

Vh,

--
..O. Ole Michaelsen, Copenhagen, Denmark
...O http://www.olemichaelsen.dk/

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-03-05 08:41

> [...]
> Orange. Det koster penge at sende sms. Det undrer mig, at I siger, at I
> faar sms til jeres telefonnumre, som ikke er hos Orange.

Det har nu været kendt herinde i lang tid at det er muligt - over et halvt
år hvis ikke min hukommelse er helt galt på den.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Calle.

Dato : 08-03-05 09:09

Ole Michaelsen wrote:

> [...]
> Orange. Det koster penge at sende sms. Det undrer mig, at I siger, at
> I faar sms til jeres telefonnumre, som ikke er hos Orange.

Hvorfor reklamerede i så med det på jeres side, at ALLE kunne, der var blot
enkelte funktioner der var lukkede.
--
Calle.

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 08-03-05 09:04

Calle. wrote:

> Hvorfor reklamerede i så med det på jeres side, at ALLE kunne, der var blot
> enkelte funktioner der var lukkede.

Ok, jeg siger blot at det undrer mig. Jeg har ikke noget med marketing
at goere. Men jeg vil da checke det.

Vh,

Ole

Fra : Calle.

Dato : 08-03-05 09:23

Ole Michaelsen wrote:

> Ok, jeg siger blot at det undrer mig. Jeg har ikke noget med marketing
> at goere. Men jeg vil da checke det.

Det vil sige at vi kan risikere at du får funktionen ødelagt.
Da i ikke selv har bemærket det, må det jo ikke genere.
--
Calle.

Fra : Kim

Dato : 06-03-05 10:48