Hvilket motherboard har jeg.
Fra : Sølvsten

Dato : 05-03-05 10:14

Har været ved at ominstallere min XP og har derved ikke fået
installeret bla mit onboard lydkort.

Hvordan finder jeg fre til hvilket motherboard der sidder i min
maskine, så jeg kan hente noge nye driver ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Claus Albæk

Dato : 05-03-05 10:29

Sølvsten wrote:
> [...]
> installeret bla mit onboard lydkort.
>
> Hvordan finder jeg fre til hvilket motherboard der sidder i min
> maskine, så jeg kan hente noge nye driver ?

det står som oftest mellem PCI slots'ene på printet med hvis silketryk.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 05-03-05 10:51

"Claus Albæk" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> det står som oftest mellem PCI slots'ene på printet med hvis silketryk.

Eller prøv at hentet "Everest Home Edition" på http://www.lavalys.com/
med dette program kan man finde mange oplysnnger om sit system..

mvh
Hans Otto

Fra : Hansen

Dato : 05-03-05 10:42

Det kan XP fortælle dig. (Start -> Hjælp og support)