Konsol i counterstrike source
Fra : Klaus Petersen

Dato : 03-03-05 22:45

Hej.

Jeg kan ikke få konsolen frem i counterstrike source. Jeg har været inde i
advanced keyboard options og enable den, men intet hjælper det.

Jeg har et logitech ultrax keyboard, hvor tilde (~) er en kombinationstast
(altgr + ~). Jeg har prøvet med iTouch og sat den ind på favoritter, men det
gør ingen forskel.

Har nogen et bud på hvordan jeg får fat i konsollen?

Klaus.

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 04-03-05 23:09

On Thu, 3 Mar 2005 22:45:26 +0100, "Klaus Petersen"
<ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote:

> Har nogen et bud på hvordan jeg får fat i konsollen?

Redigér din config.cfg og bind "\" til "toggleconsole", så virker den
på standardtasten (½§).

Venligst
Thomas

Fra : Klaus Petersen

Dato : 05-03-05 09:55

> Redigér din config.cfg og bind "\" til "toggleconsole", så virker den
> på standardtasten (½§).

Tak for det. :)

Fra : Klaus Petersen

Dato : 05-03-05 10:03

> Tak for det. :)

Hm har det fjernet eller omdøbt alle weapon_* kommandoerne?

Findes der ikke en liste over alle kommandoer til cs:s?

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 05-03-05 11:17

On Sat, 5 Mar 2005 10:02:32 +0100, "Klaus Petersen"
<ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote:

> Hm har det fjernet eller omdøbt alle weapon_* kommandoerne?

Man kan vist bruge "use weapon_knife", eller noget i den stil. Jeg
bruger ikke den slags, så jeg er ikke sikker.

> Findes der ikke en liste over alle kommandoer til cs:s?

"cvarlist" (eller også er det "cmdlist").

Venligst
Thomas

Fra : Klaus Petersen

Dato : 05-03-05 13:46

Ja... i følge: http://www.counter-script.net/index.php?id=66

> "cvarlist" (eller også er det "cmdlist").

cvarlist lister variabler. cmdlist findes ikke. Men der står en del på
http://www.counter-script.net/index.php?id=35

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 05-03-05 14:36

On Sat, 5 Mar 2005 13:45:36 +0100, "Klaus Petersen"
<ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote:

> cvarlist lister variabler. cmdlist findes ikke.

"cvarlist" viser både variabler og kommandoer. Jeg ved ikke hvorfor de
har valgt at samle dem i én liste, men det kan man jo så undre sig
over.

Venligst
Thomas

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 07-03-05 23:37

Klaus Petersen wrote:
> Hm har det fjernet eller omdøbt alle weapon_* kommandoerne?
>
> Findes der ikke en liste over alle kommandoer til cs:s?

Eneste forskel fra cs 1.6 og til CS Source, er at de i source har addet
buy eller use foran våben navenet, så hvis du bare laver alaser ala dette:

alias ak47 "buy ak47" og alias weapon_ak47 "use weapon_ak47"

Det jeg har gjort ved mine cs 1.6 scripts og derved kan bruge dem i CS:S

Her er hele listen af mine våben aliaser:

// CS1.6 to CS:S Compatibility Aliases //
alias primammo "buy primammo"
alias secammo "buy secammo"
alias vest "buy vest"
alias vesthelm "buy vesthelm"
alias defuser "buy defuser"
alias nvgs "buy nvgs"
alias flash "buy flashbang"
alias hegren "buy hegrenade"
alias sgren "buy smokegrenade"
alias galil "buy galil"
alias ak47 "buy ak47"
alias scout "buy scout"
alias sg552 "buy sg552"
alias awp "buy awp"
alias g3sg1 "buy g3sg1"
alias famas "buy famas"
alias m4a1 "buy m4a1"
alias aug "buy aug"
alias sg550 "buy sg550"
alias glock "buy glock"
alias usp "buy usp"
alias p228 "buy p228"
alias deagle "buy deagle"
alias elites "buy elite"
alias fiveseven "buy fiveseven"
alias m3 "buy m3"
alias xm1014 "buy xm1014"
alias mac10 "buy mac10"
alias tmp "buy tmp"
alias mp5 "buy mp5navy"
alias ump45 "buy ump45"
alias p90 "buy p90"
alias m249 "buy m249"

alias weapon_deagle "use weapon_deagle"
alias weapon_usp "use weapon_usp"
alias weapon_glock18 "use weapon_glock18"
alias weapon_p228 "use weapon_p228"
alias weapon_elite "use weapon_elite"
alias weapon_fiveseven "use weapon_fiveseven"
alias weapon_ak47 "use weapon_ak47"
alias weapon_aug "use weapon_aug"
alias weapon_g3sg1 "use weapon_g3sg1"
alias weapon_m249 "use weapon_m249"
alias weapon_m4a1 "use weapon_m4a1"
alias weapon_m3 "use weapon_m3"
alias weapon_mac10 "use weapon_mac10"
alias weapon_mp5navy "use weapon_mp5navy"
alias weapon_p90 "use weapon_p90"
alias weapon_scout "use weapon_scout"
alias weapon_sg552 "use weapon_sg552"
alias weapon_sg550 "use weapon_sg550"
alias weapon_ump45 "use weapon_ump45"
alias weapon_tmp "use weapon_tmp"
alias weapon_xm1014 "use weapon_xm1014"
alias weapon_awp "use weapon_awp"
alias weapon_galil "use weapon_galil"
alias weapon_famas "use weapon_famas"
alias weapon_knife "use weapon_knife"
alias weapon_hegrenade "use weapon_hegrenade"
alias weapon_flashbang "use weapon_flashbang"
alias weapon_smokegrenade "use weapon_smokegrenade"
alias weapon_c4 "use weapon_c4"

Med hensyn til cvars kan jeg anbefale at kigger her:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?s=&threadid=154884

ikke nok med der er cvars, der er også div tweaks for at få ens CS:S til
at køre bedre (flere fps)

Hygge og held og lykke med det

AngelFire *KUK*