Blanding af maling
Fra : PC

Dato : 04-03-05 17:05

Hej

Jeg har en ca 1.5liter af det gamle hardracing fra år
1999. Så har jeg ca. 1.5liter hardracing2000.

Så er det jeg spørg, kan jeg blande dem sammen så
det kan bruges, for så har jeg nemlig nok til i år.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 04-03-05 20:35

Hvorfor skal de blandes ?? Du kan da bare bruge dem efter hinanden ....

Jeg ved ikke om bundmaling kan holde sig i 6 år. Jeg har aldrig brugt
bundmaling der var ældre end 2 år. Det er jo normalt ikke noget man går og
gemmer på.

/Bjarke