Put and take, hjælp!?
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 04-03-05 13:03

Hej....

jeg er for ca 1månede siden blevet arbejdsløs og vil nu mens jeg går hjemme
begynde at fiske igen, det er ca 2 årsiden sidst.

nu vil jeg prøve put and take, er der i det hele taget nogle fisk at fange i
denne kulde???

jeg bor i vejle og vil tage en sø i terkants området jeg har set på nogle i
hedensted og egtved er der nogle der kan anbefales???

Hvad grej er det bedste at bruge, altså ud over stang og hjul (er power
bait stadigvæk noget man bruger eller hvad?)

alle tips og gode råd er velkommen!!!

Andersnybegynder igen!!!!

Fra : Mette P.

Dato : 04-03-05 21:33

"Anders E. Larsen" <ae@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej....
>noget man bruger eller hvad?)
>
> alle tips og gode råd er velkommen!!!
>

> Andersnybegynder igen!!!!

Jeg har et Mora isbor, ø200mm til salg for 300.- (Det er sprit nyt) Det
skulle du nok
starte med at købe hvis du vil af sted lige nu...

Fra : benner

Dato : 05-03-05 01:52

"Mette P." skrev d. 04-03-05 21:33 dette indlæg :

> [...]
Det
> skulle du nok
> starte med at købe hvis du vil af sted lige nu...

Jeg ville bruge tiden indtil det bliver lidt lunere i vejret på
biblioteket med næsen nede i et par gode lystfiskerbøger.
Bent K

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 05-03-05 12:31

Mojn !

Prøv på boblioteket at låne bogen:
PUT & TAKE af Niels Vestergaard (spinne- mede- og
fluefiskeri ) (koster ca. kr. 200,- i boghandlen)
Den er virkelig god, med mange foto og masser af gode tips.

Mvh.: Hans