Problem med MMS
Fra : JPA

Dato : 04-03-05 10:42

har netop indkøbt en Sony Ericsson T630 med Telia express abb, men når jeg
skal modtage MMS fra min kones mobil får jeg besked om at meddelsen er
ødelagt.

Hendes tlf er en Nokia 6610i med sonofon selvhenter abb..

Har prøvet at sende til mig selv og der virker det fint nok. Ligesom jeg
også sagtens kan sende til hendes.

Nogle der ved havd der går galt???

På forhånd tak

Fra : Anders

Dato : 04-03-05 11:59

Det må være konens telefon der er noget galt - muligvis en opsætningsfejl.

Du har gjort det rigtige ved at sende en MMS til dig selv, for at teste, om
din opsætning virker.

/Anders

Fra : Kludder

Dato : 04-03-05 14:50

Hej..
Hvis det er sådan en MMS hun har bestilt i et blad fx.. så skriver den at
den er ødelagt når hun sender den videre.. derfor kan de ikke sendes videre
dem man har bestilt.. måske er der enkelte som man godt kan med.. men som
udgangspunkt. Så kan man ikke..
- Kludder