Brothers in arms udgivelse i DK?
Fra : Silver

Dato : 04-03-05 01:01

Davs folkens.

Jeg har gennemsøgt www.spilpriser.dk for at finde Brothers in arms så jeg
kunne købe det, men jeg kan se at de som har sat tid til levering på er oppe
på 30 til 67 dage og det kan da ikke passe?, mener det skulle komme her
først i marts ikke?.

Mvh
Silver

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-03-05 08:00

Silver wrote:
> [...]
> jeg kunne købe det, men jeg kan se at de som har sat tid til levering
> på er oppe på 30 til 67 dage og det kan da ikke passe?, mener det

Jeg har set datoen 18. marts. Mener det var hos www.softxchange.dk . Hvis du
kan vente et par dage mere og spare nogle penge er der også f.eks.
http://sendit.com/ .

Fra : Mads Bahrt

Dato : 04-03-05 11:48

Silver wrote:
> [...]
> på 30 til 67 dage og det kan da ikke passe?, mener det skulle komme her

http://shop.boomtown.net/da_dk/shop/view.product.php?id=40054061091
Oplyser datoen til den 18. marts