WOW cd ridset??
Fra : Ghost

Dato : 03-03-05 16:50

Har købt WOW til min søn og da vi skulle installere det tabte vi disk 2 og
nu kan spillet så ikke installeres.... øv...

Var i butikken hvor vi købte spillet, men de kunne intet gøre.... Dog sagde
de at sålænge man har sin auth kode (hvilket vi selvfælgelig har) så kan man
dwl spillet fra deres hjemmeside (selvom det tager lang tid) og derefter
spille via sin account.....

Vi har nu oprettet account osv. men kan ikke finde dwl til spillet nogen
steder..

Nogen der har gode og konstruktive råd

Hilsen
Vince

Fra : Brian Lænø

Dato : 03-03-05 18:37

"Ghost" skrev
> [...]
> derefter spille via sin account.....
>
> Vi har nu oprettet account osv. men kan ikke finde dwl til spillet nogen

Prøv på boomtown
http://boomtown.net/da_dk/
http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=61573

Fra : Ghost

Dato : 03-03-05 20:24

Lyder godt - forsøger mig, men man skal vist være medlem først ikke?
Mon ikke et basic medlemskab er ok til det ....

Takker

Vince

Fra : Jackie

Dato : 04-03-05 14:00

"Ghost" <vincentgroesfjerndette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derefter spille via sin account.....
>
> Vi har nu oprettet account osv. men kan ikke finde dwl til spillet nogen

Kender du ikke en kammerat e.lign. der har spillet, og kan lave en kopi af
CD2? Der er ingen der kan have ondt i røven af at der er nogen der tager en
kopi af WoW, når ens egen er blevet ridset...

Hygge
Jackie

Fra : Ghost

Dato : 05-03-05 10:01

kender desværre ingen andre der har spillet, men det er nu lykkes mig at dwl
spillet fra Boomtown - er spændt på om det virker

Hej igen

Vince