T 28
Fra : "M.C."

Dato : 25-05-01 15:58

Hej,
Er der nogen der kan hjælpe med at låse en Ericsson T28 fra Telia op,
så der kan komme et mobilix kort i?
K H Marianne

--
Posted from cicero-fbr1.cybercity.dk [212.242.40.5]

Fra : Morten B

Dato : 25-05-01 19:09

""M.C."" <casey@city.dk> wrote in message
> Hej,
> Er der nogen der kan hjælpe med at låse en Ericsson T28 fra Telia op,
> så der kan komme et mobilix kort i?

Hvis du spørger i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock er der helt sikkert
nogen der jan hjælpe dig. Det er er dit spørgsmål hører til.

/Morten

Fra : zcully

Dato : 26-05-01 18:26

Hvis du går ned til forhandleren vil de gerne hjælpe. Det gjorde min søster. Det kostede ikke noget

Fra : Anders

Dato : 27-05-01 22:43

Med største risiko for at spørge dumt, men...er det ulovligt at unlocke sin
telefon, så længe man er bundet til det medkøbte abonnement? Det vil jeg da
umiddelbart tro, men jeg synes, alle tager meget let på det :)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-05-01 23:06

Anders skrev:

>Med største risiko for at spørge dumt, men...er det ulovligt at unlocke sin
>telefon, så længe man er bundet til det medkøbte abonnement? Det vil jeg da
>umiddelbart tro, men jeg synes, alle tager meget let på det :)

Det ER lovligt, ja.
Du skal selvfølgelig betale for det abonnement du har hæftet dig ved,
altså 6 mdr., selvom du vælger at benytte et andet.

Jeg har snakket både med Telestyrelsen, Konkurrencestyrelsen og en gut
fra Siemens.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 27-05-01 23:31

On Mon, 28 May 2001 00:05:45 +0200,
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Det ER lovligt, ja.
>Du skal selvfølgelig betale for det abonnement du har hæftet dig ved,
>altså 6 mdr., selvom du vælger at benytte et andet.

Hvorfor er det ulovligt? Man skal selvfølgelig "vedligeholde" sit
abonnement, men det har jo ikke noget med telefonen at gøre.

XFUT (hvis jeg kan finde ud af det) til: dk.videnskab.jura

--
Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk