Sneakers i Saltlageret - hvornår?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 03-03-05 10:25

Der er vel ikke nogen der ved hvornår Sneakers spillede i Saltlageret
(tror jeg det var). Jeg mener det var i beg. af 80'erne, men hvilket år?
Her er et billede af Sanne til at hjælpe på hukommelsen:
http://www.angel.dk/sneakers.jpg

hilsen
Jørgen

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-03-05 12:10

"Jørgen Angel" wrote:
> [...]
> (tror jeg det var). Jeg mener det var i beg. af 80'erne, men hvilket
> år? Her er et billede af Sanne til at hjælpe på hukommelsen:

lmfao

Definitionen på mumlebukser

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Max

Dato : 03-03-05 12:44

Hej

> Definitionen på mumlebukser

Ja, og de råber :)

Mvh Max

Fra : ulrik

Dato : 03-03-05 21:43

Enten har hun drejet overkroppen 180 grader som en anden Megan i
'Exorcisten', eller også er der tale om skamlæber der burde turnere land og
rige rundt. Det var heldigt at den gode fotograf Jørgen ikke kom tættere
på, så havde han da vist været et godt Nikon-objektiv fattigere.

Jeg havde iøvrigt selv fornøjelsen af at se Sneakers i aulaen til Glostrup
Svømmehal i starten af firserne. Heldigvis på den anden side af de store
glasruder, så den modbydelige lyd af fusions pop-rock i værste Kærsåstil
ikke kom til at genere mine musikalse ører.

ul

Fra : Jørgen Angel

Dato : 05-03-05 09:38

ja, ja. Men jeres morsomheder bringer os jo ikke nærmere svaret på
spørgsmålet:
Hvilket år optrådte Sneakers med Sanne i denne mundering - vist nok i
saltlageret?

Her er et andet billede af Sanne Salomonsen, eller Salonumsen, som nogen
kalder hende.
http://www.angel.dk/sneakers2.jpg

hilsen
Jørgen