FF: Autoudfyldelse af felter, og sletning ~
Fra : Casper Bang

Dato : 02-03-05 18:19

Hej,

I både IE og FF er der en smart funktion som gør at browseren selv kommer
frem med en liste af valgmuligheder, når man udfylder et input-felt.
Hvis IE har husket en tekst som den ikke skal, kan man bare markere den og
trykke på "delete".
Hvordan gøres dette i FF? Jeg kan ikke finde ud af hvordan man nemt sletter
en enkelt tekst fra autoudfyldelsen.

Håber i kan hjælpe.
Casper Bang

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-03-05 18:21

On Wed, 2 Mar 2005 18:19:05 +0100, "Casper Bang"
<webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote:

>Hvordan gøres dette i FF? Jeg kan ikke finde ud af hvordan man nemt sletter
>en enkelt tekst fra autoudfyldelsen.

Shift-Delete.

--
- Peter Brodersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 18:33

> [...]

>trykke på "delete".
>Hvordan gøres dette i FF? Jeg kan ikke finde ud af hvordan man nemt sletter

Den funktion savnede min far også. Efter jeg spurgte på MozillaZine
fik jeg løsningen, som er, at holde shift nede (mens du trykker på
delete).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : Casper Bang

Dato : 02-03-05 20:17

> Den funktion savnede min far også. Efter jeg spurgte på MozillaZine
> fik jeg løsningen, som er, at holde shift nede (mens du trykker på
> delete).

Genialt - tak for hjælpen begge to!