Plz red en TOOL-fans dag
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-03-05 18:02

TOOL skal ikke spille på Roskilde vel? Fordi jeg kan ikke tage dertil før
næste år. En fellow fan har nemlig hørt at de muligvis skulle optræde der.

Fra : Peter Risager

Dato : 05-03-05 22:21

> TOOL skal ikke spille på Roskilde vel? Fordi jeg kan ikke tage dertil
> før næste år. En fellow fan har nemlig hørt at de muligvis skulle
> optræde der.

Hvis det passer, så er billeten købt i morgen.
Tag og skriv hvis du finder ud af noget :)

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-03-05 09:33

> Hvis det passer, så er billeten købt i morgen.
> Tag og skriv hvis du finder ud af noget :)

Kan ikke finde noget (heldigvis)
Fordi jeg håber at de kommer næste år, hvor jeg har bedre chance for at
komme.
Men jeg læste nogle rygter om at Iron Maiden skulle komme (det står
ihvertfald ikke på Roskildes hjemmeside)
Men så igen, det jeg læste var på hollandsk, så jeg kan selvfølgelig tage
fejl