Oncable Webspeed: Ville ikke logge på med ~
Fra : Grøndal

Dato : 25-05-01 15:07

Hej, i læste måske mit sidste indlæg, men for at helgarderer mig så får i
også denne!:

Har lige fået Webspeed 2 64/256 (eller omvendt).
Når jeg starter IE vil den hverken det ene eller det andet. Jeg kan godt
hente nyhedsgrupper/meddelelser og sende og modtage emails, men den vil
sgufanme ikke logge på nettet. Nogle gange vil den dog og så kører det
udemærket! Hvad sker der, det virker da ret ustabilt.

TDC siger at det er Win98 og IE der ikke kan arbejde sammen, en fejl i
Win98. Det eneste som man kan gøre er at opgraderer til et nyere styresystem
(Win ME, Win 2000, etc).

Har andre oplevet ligende eller ved i om der ikke er andre muligheder eller
fikse ting man kan gøre for at udbedre dette så jeg kan komme på nettet!!!!

Mvh Anders

Fra : Grøndal

Dato : 25-05-01 15:09

Send venligst IKKE direkte til mig, men til NG´en!

Grøndal <grondal@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9elp09$64u$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 25-05-01 15:38

On Fri, 25 May 2001 16:07:09 +0200, "Grøndal" <grondal@oncable.dk>
wrote:

>Har andre oplevet ligende eller ved i om der ikke er andre muligheder eller
>fikse ting man kan gøre for at udbedre dette så jeg kan komme på nettet!!!!

Jeg har ikke webspeed, men hvilken version af IE har du?
Du kunne evt. prøve at opdatere til en nyere version (findes på tonsvis
af CD'er der følger med blade)

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Gerner

Dato : 25-05-01 21:54

> [...]

>Har lige fået Webspeed 2 64/256 (eller omvendt).
>Når jeg starter IE vil den hverken det ene eller det andet. Jeg kan godt

Prøv en anden mailer og browser, f.eks. free agent og netscape eller andre
kompinationer.

Kan du ikke gå tilbage til dit gamle system ? Isdn eller modem etc.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Madsen

Dato : 25-05-01 23:42

> [...]

> Win98. Det eneste som man kan gøre er at opgraderer til et nyere styresystem

Det er nok igen en grøn supporter der ikke kunne finde mere i
hans notater og derfor valgte at slynge den ud for at slippe for
dig. Det er ikke første gang man har hørt den.

Prøv at spørge i den gruppe Knud har foreslået i den anden
tråd du startede. Her sidder nok et par stykker der ved bedre.
<news:h1usgto1vpsa0pfsvchotf0ml9gb9rhc5i@news.inet.tele.dk >

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-05-01 01:22

Sat, 26 May 2001 00:41:37 +0200, skrev "Madsen" <madsens@whomail.dk>:

>Prøv at spørge i den gruppe Knud har foreslået i den anden
>tråd du startede. Her sidder nok et par stykker der ved bedre.
><news:h1usgto1vpsa0pfsvchotf0ml9gb9rhc5i@news.inet.tele.dk >

Message-id virker ikke fodi, du har lavet et mellemrum dk og > og så
tror newsreaderen at det hører med til message-id.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Madsen

Dato : 26-05-01 01:56

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Message-id virker ikke fodi, du har lavet et mellemrum dk og > og så
> tror newsreaderen at det hører med til message-id.

Virker fint her. Skaf dig en rigtig newsreader.

Nej, jeg skal nok huske det til næste gang. Vidste bare ikke det
gav problemer, fordi jeg ikke selv har oplevet det. :)

Gælder det samme for links til websider hvis der er mellemrum
pågældende sted, hvis man da kører med en eller anden underlig
newsreader forstås. ;)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-05-01 05:47

Sat, 26 May 2001 02:56:02 +0200, skrev "Madsen" <madsens@whomail.dk>:

>Gælder det samme for links til websider hvis der er mellemrum
>pågældende sted, hvis man da kører med en eller anden underlig
>newsreader forstås. ;)

Fordi jeg sommetider driller dig lidt, behøver du ikke drille igen.

Hjælp moar - madsen driller!

Ingen problemer med links, men hvorfor lave mellemrum?

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Madsen

Dato : 28-05-01 16:04

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Fordi jeg sommetider driller dig lidt, behøver du ikke drille igen.

Jeg vil mene at jeg efterhånden har et par stykker til gode.

> Hjælp moar - madsen driller!

:D

> Ingen problemer med links, men hvorfor lave mellemrum?

Jeg kan ikke forklare dig hvad der sker, men det må igen være
OE der er sær. Hvis jeg ikke laver mellemrum sker der nemlig
tit at det første <-tegn forsvinder når jeg indtaster det sidste.
Hvis jeg laver mellemrum efter linket, så sker det aldrig.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Rea721

Dato : 26-05-01 11:45

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> Message-id virker ikke fodi, du har lavet et mellemrum dk og > og så
> tror newsreaderen at det hører med til message-id.

Just for your info, så virker det fint i OE.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.