iPod Photo - er min den nyeste?
Fra : Peter

Dato : 02-03-05 14:25

Hejsa

Jeg har lige fået en iPod Photo foræret af min arbejdsgiver. Det er jo i
sig selv ganske fedt, men jeg er usikker på, om jeg har fået den
"nyeste" generation.

Den er på 60GB, men så vidt jeg husker, inkluderer æsken en dock,
hvilket vistnok IKKE følger med i den nye serie. Men - var den tidligere
iPod Photo også på 60GB?

/Peter

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 02-03-05 15:07

Peter <123@123.dk> writes:
> [...]
>
> Den er på 60GB, men så vidt jeg husker, inkluderer æsken en dock,
> hvilket vistnok IKKE følger med i den nye serie. Men - var den

Jeg har "den gamle" og den er med dock og på 60GB. Jeg er ret usikker
på hvad det egentlig er der er nyt ved 60GB versionen... Er der nogen
her der ved det?

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Peter

Dato : 02-03-05 15:33

jesper@FJERNveloce.dk wrote:

> Jeg har "den gamle" og den er med dock og på 60GB. Jeg er ret usikker
> på hvad det egentlig er der er nyt ved 60GB versionen... Er der nogen
> her der ved det?

Det vil jeg nemlig også gerne vide, inden jeg evt. bytter/sælger den. Er
det dimensionerne? Batterikapaciteten?
Findes der et site, hvor man kan se/sammenligne de tidligere modeller?

/Peter

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 02-03-05 19:31

Peter <123@123.dk> wrote:

> Det vil jeg nemlig også gerne vide, inden jeg evt. bytter/sælger den. Er
> det dimensionerne? Batterikapaciteten?
> Findes der et site, hvor man kan se/sammenligne de tidligere modeller?

Den nye kan oplades via USB. Det er ikke klart på nuværende tidspunkt on
det kommende kit til at overføre billeder fra et kamera vil fungere med
en gammel model.

Fra : Michael Holm

Dato : 03-03-05 10:24

Peter <123@123.dk> wrote:

> Findes der et site, hvor man kan se/sammenligne de tidligere modeller?
>
> /Peter

http://www.ipodlounge.com/ er et fint site! de har en artikel der hedder
The iPod family , explained :

http://www.ipodlounge.com/articles_more.php?id=6516_0_8_0_C
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Morten Lind

Dato : 03-03-05 09:04

Peter <123@123.dk> wrote:

> [...]
>
> Den er på 60GB, men så vidt jeg husker, inkluderer æsken en dock,
> hvilket vistnok IKKE følger med i den nye serie. Men - var den tidligere

Hvis den har farveskærm og 60G HD, og der ikke fulgte et firewirekabel
med, skulle det være den nyeste.
M.

Fra : Peter Theglev

Dato : 03-03-05 09:14

Morten Lind wrote:

> Hvis den har farveskærm og 60G HD, og der ikke fulgte et firewirekabel
> med, skulle det være den nyeste.
> M.
Det er så IKKE den nyeste, jeg har. Pisseirriterende. Eller hvad? Er
forskellen så lille at det ikke er noget at tude over? Jeg er mest
bekymret over batteriet: Er det samme type i den nye og den gamle?

/Peter

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 03-03-05 10:38

Peter Theglev <ihatespam@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> forskellen så lille at det ikke er noget at tude over? Jeg er mest
> bekymret over batteriet: Er det samme type i den nye og den gamle?

Jeg ved det ikke - men jeg købte den gamle 60'er og den har et rigtig
godt batteri - så det skal du ikke bekymre dig om. Jeg tror ikke at der
er meget forskel på dem, andet end at idag får man ikk FW og dock med.

/Anna

--
Anna M. Andersen

AIM/Ichat account: Anna.Andersen
http://homepage.mac.com/anna.andersen

Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-03-05 18:20

> [...]

> forskellen så lille at det ikke er noget at tude over? Jeg er mest
> bekymret over batteriet: Er det samme type i den nye og den gamle?

Hej

Du er da en utaknemmelig medarbejder!
Det er sgu da flot at få en ipod Photo, så jeg ville ikke tude over at
det ikke liiiiige er sidste nye model

Men jeg kender jo ikke forudsætningerne for din "gave".
Hvis det er for 25 års god og tro tjeneste, så kan jeg godt forstå din
skuffelse!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Peter Theglev

Dato : 03-03-05 18:33

Lone Schmidt wrote:

> [...]
>
> Men jeg kender jo ikke forudsætningerne for din "gave".
> Hvis det er for 25 års god og tro tjeneste, så kan jeg godt forstå din
jamen jeg er skam også ganske glad for den - ved bare ikke helt, hvad
jeg skal bruge den til. Og er der jo generel utilfredshed med
batterilevetiden, men den skulle efter sigende være blevet forbedret. Og
jeg så bare sikre mig, at det også gælder for den model, jeg har i min
-endnu- ubrudte emballage.

Peter

PS. Jeg har kun været der i to år.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-03-05 22:31

Peter Theglev <ihatespam@post.cybercity.dk> wrote:

> Og er der jo generel utilfredshed med
> batterilevetiden, men den skulle efter sigende være blevet forbedret.

er det ikke blot et firmware spørgsmål? læg nyeste ipod SW på den.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Peter Theglev

Dato : 03-03-05 18:34

Lone Schmidt wrote:

> [...]
jeg skal bruge den til. Og er der jo generel utilfredshed med
batterilevetiden, men den skulle efter sigende være blevet forbedret. Og
jeg vil så bare sikre mig, at det også gælder for den model, jeg har i

Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-03-05 20:23

Peter Theglev <ihatespam@post.cybercity.dk> wrote:

> PS. Jeg har kun været der i to år.