Heavy Metal Rules !!!
Fra : Claus\"BonZo\"Jakobs~

Dato : 01-03-05 14:59

"Heavy Metal Rules"

Savner teksten til denne Pantera sang.........

Fra : ASKF

Dato : 02-03-05 09:43

Claus"BonZo"Jakobsen ytrede sig i
<42247518$0$13747$ba624c82@nntp03.dk.telia.net> med dette:

>"Heavy Metal Rules"
>
>Savner teksten til denne Pantera sang.........

Sikker på det er titlen?

Jeg kan ikke huske de har lavet et nummer ved det navn og det er heller
ikke at finde på Dark Lyrics, som vist har alt med Pantera:
http://www.darklyrics.com/p/pantera.html
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Claus\"BonZo\"Jakobs~

Dato : 02-03-05 14:00

Ja jeg er sikker på at det er titlen.

"Heavy Metal Rules" stammer fra CD´en "Projects In The Jungle" fra 1984, men
teksten er umulig at finde på nettet.

Jeg kan jo selvfølgelig bare lytte teksten af, hvilket jeg også har gjort,
men man sidder altid og mangler nogle få linier for at have det hele.

Mvh.
Claus Jakobsen

Fra : ASKF

Dato : 03-03-05 07:40

Claus"BonZo"Jakobsen ytrede sig i
<4225b8e4$0$13728$ba624c82@nntp03.dk.telia.net> med dette:

>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse

>Ja jeg er sikker på at det er titlen.

Og det er det skam også, det var blot mig der ikke kunne huske så langt
tilbage med Pantera, men det skyldes nok at det vildeste jeg på
daværende tidspunkt lyttede til var Iron Maiden, så jeg er ikke så
velbevandret i de tidlige firsers power metal.

>"Heavy Metal Rules" stammer fra CDŽen "Projects In The Jungle" fra 1984, men
>teksten er umulig at finde på nettet.

Efter 1 times søgning med forskellige søgemaskiner må jeg give dig ret.

>Jeg kan jo selvfølgelig bare lytte teksten af, hvilket jeg også har gjort,
>men man sidder altid og mangler nogle få linier for at have det hele.

Eller der er nogle ord man er usikker på, jo jeg kender det lidt for
godt.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Claus\"BonZo\"Jakobs~

Dato : 03-03-05 14:13

Her er mit foreløbige bud.
Hvis nogen skulle ligge inde med sangen, så kom venligst med jeres
tilføjelser/rettelser.

Er foresten et af de fedeste omkvæd der er skrevet, ihvertfald rent
tekstmæssigt........Det rykker for vildt.

------------------------------------
All my life

Been the same

Too many rules

Wanna play the game

Don´t do this

Don´t do that

Your mama ?

?

A thing or two

I found a game I know I´ll do

I owe no leather

Step on those fights

Me and the booger are rocking tonight

I´ll stick my fist

High in the air

I make a sign

Cause I don´t care

Heavy Metal Rules

Heavy Metal Rules

It´s a ?

From were I ?

It´s a brand new rule inside a brand new ?

? blues

They blame it all on the rock´n roll use

That don´t stop me

I´m on the run

?

So crack it all