re pris på feliway
Fra : V. Hansen

Dato : 28-02-05 23:32

Hej gruppe.

Jeg har en bekendt der har købt en portion feliway i Tyskland
..premiumtierfuttermittel.de
Hans pris blev alt incl 260 kr.
Jeg gav 268,50 kr.

Når priserne er så tæt sammen vil jeg altid foretrække at handle lokalt,
altså i Danmark.
Og storkøbsrabat kan man få allevegne.

mvh
Vibeke

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 01-03-05 06:44

V. Hansen wrote:
> [...]
> Hans pris blev alt incl 260 kr.
> Jeg gav 268,50 kr.
>
> Når priserne er så tæt sammen vil jeg altid foretrække at handle lokalt,

Man skal absolut ikke tage for givet, at alt er billigere i Tyskland.
F.eks. har jeg set på kattegrus, hvoraf der er mange mærker med eller
uden babyduft, men det er også en del dyrere end moler.

Den største konkurrencefordel har de vel af den lavere moms, men den er
så også forskellig efter hvilken vare det er.
Og den næststørste af, at danske forhandlere måske er for små eller har
for stor fortjeneste på varerne.

Til gengæld er det utroligt nemt at handle via www.zooplus.de
Forsendelsen koster mindre end en biltur til nærmeste sted hvor jeg
ellers kan købe foder.
Det hele bliver pakket og leveret uden problemer, og posten kører helt
hen til døren med de 35 kg kattemad.

Men det kunne være interesant at lave en sammenligning af nogle bestemte
mærkevarer, og se hvem der var absolut billigst med f.eks. 15 kg royal
canin.

vh
Bjarne