WoW-trial
Fra : SonofonoS

Dato : 28-02-05 23:13

Hej NG

Der skulle vel ikke sidde en venlig sjæl derude et sted som har en special
edition af WoW, og ikke har nogen venner at give trial-key'en til?

Hvis der er, er jeg meget interesseret i den key.

Håber på svar...

SonofonoS

Fra : Dopedog

Dato : 01-03-05 10:13

> [...]
> edition af WoW, og ikke har nogen venner at give trial-key'en til?
>
> Hvis der er, er jeg meget interesseret i den key.

Doh da...

Fra : Julli

Dato : 01-03-05 17:25

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> edition af WoW, og ikke har nogen venner at give trial-key'en til?
>
> Hvis der er, er jeg meget interesseret i den key.

Du er da for dum!!!

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 17:54

> Du er da for dum!!!

Hvorfor ?

Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 01-03-05 18:41

Julli wrote:
> "SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er da for dum!!!

Hvorfor er han dog det?
Jeg fik en trial af en gut på nettet, der spurgte om der var nogle der ville
have den, for ingen af hans venner ville spille spillet.
Så det er langt fra umuligt... eller du regner måske med at ALLE der køber
WoW kender nogen der vil have en trial key?

Eller du læste måske ikke indlægget ordentligt, og glemte ordet 'trial' ?

Jacob

--
fear and loathing in dot com
www.fearandloathingin.com

Fra : Simon [2700]

Dato : 02-03-05 16:28

> Eller du læste måske ikke indlægget ordentligt, og glemte ordet 'trial' ?

hey er det kun på SE der er trial med, eller er den også på min almindelige
version ? jeg har ikke selv set en,
og kunne godt bruge en til en af mine kammerater der lige skal 'fanges i
nettet' ;)

mvh.Simon

Fra : SonofonoS

Dato : 01-03-05 18:40

"Julli" <123@321.dk> wrote in news:aH0Vd.328$0S6.1@news.get2net.dk:

> "SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er da for dum!!!

Ja hvorfor?

Og btw.. Nevermind - har prøvet det, og har købt det. :)

SonofonoS

Fra : Julli

Dato : 02-03-05 15:44

> [...]
> edition af WoW, og ikke har nogen venner at give trial-key'en til?
>
> Hvis der er, er jeg meget interesseret i den key.

Jeg undskylder min fejl havde ikke lige helt læst det hele. Skal ikke ske
igen :)