Stednavnebase lukker midlertidigt
Fra : Gert Krabsen

Dato : 28-02-05 18:45

Til almindelig disorientering:

Domænet krabsen.dk bliver i løbet af den næste uges tid omlagt til et
andet web-hotel.

Det betyder blandt meget andet, at stednavnebasen i perioder kan være ude
af drift, lige som søgesiderne vil få et nyt udseende. Men forhåbentlig
fortsat være lige så lette at bruge.

venlig hilsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : pm

Dato : 01-03-05 15:57

Vi skal nok finde dig Krabsen -)))
Siderne er guld værd.... tak for dit arbejde

PM

newssmw4wwsi0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

Fra : Gert Krabsen

Dato : 02-03-05 10:52

Mon, 28 Feb 2005 18:44:46 +0100, Gert Krabsen
> [...]

> ude af drift, lige som søgesiderne vil få et nyt udseende. Men
> forhåbentlig fortsat være lige så lette at bruge.

Lukningen sker her i eftermiddag. Men jeg satser på at have stednavnebasen
kørende igen inden weekenden.

Men ellers kan I jo bruge tiden på at få lidt frisk luft og skovle lidt
sne i stedet for at sidde og lumre foran 'puteren

venlig hilsen

Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.kram-consult.dk

Fra : Erik R.N.

Dato : 02-03-05 12:50

Her sidder jeg med et brækket ben og taster skifter
og bruger din 'base kontinuerligt
den er ganske god

--
Erik Reinert Nielsen